Twee Jaar geleden begon het grote werk. We hebben als groep zijnde de "All Seasons" van Royal Fireworks gekocht voor €300. Omdat het jaar daarop door omstandig heden niemand meer aan illegaal kon komen (ik heb geen zin in meer dan twee tussen personen, omdat er tegen die tijd al €100 extra bij op de prijs gedrukt is
). Had ik besloten om een project te maken van legaal vuurwerk en dit elektronisch te ontsteken. Zo gezegd, zo gedaan en een simpele show van €230 werd weg geschoten. Op een paar foutjes na ging alles prima en was iedereen eigenlijk wel enthousiast
. Vooral omdat je op deze manier je eigen show effecten enz. kunt creëren.
Dus dit jaar wilde ik mijzelf overtreffen, maar vuurwerk alleen vond ik het niet genoeg
. Dus heb ik besloten om zelf ook nieuwe schietkisten te maken, die in verbinding staan met mij PC om zo op muziek te schieten
. Dus dat is zeker een vorm van overtreffen. Daarnaast is het bedrag voor de show opgeschroefd richting de €500. Probleem is nu wel dat mensen ook daadwerkelijk hoge verwachting hebben 

Dus dit jaar wilde ik mijzelf overtreffen, maar vuurwerk alleen vond ik het niet genoeg