De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk artikel om zo even te lezen. Ik heb eerlijk gezegd zelden een 3.000 shots rol gezien? En ik wist niet dat in Duitsland deze ook te verkrijgen zijn.:wink:
Dat laatste doet mij vermoeden dat de schrijver niet helemáál weet waar hij het over heeft, maar verder klopt het wat hij zegt.
Vertelt zo ongeveer het hele verhaal.
:bye:

De Chinese rollen zijn weer te verkrijgen in Olen. De 10k,20k,30k en de 100k zijn weer binnen!!!

Er is weer een nieuwe 100k op de markt gebracht door original. Weer een handig systeem, Hij verschijnt weer op 1 rol. Je moet touwtjes aan elkaar verbinden,Je moet een beetje denken aan het overlappen van 3 losse rollen.

Het is een beetje lastig uitleggen, Dus ga binnenkort maar weer snel naar Zena om 'm te bekijken:wink:.

Wat foto's en info. over de Chinese Rol 10.000 van Origininal Fireworks.

chinese_rol_10_000__22.jpg

chinese_rol_10_000__11.jpg

Productnaam: AB48 10.000 Cracker
Kruitinhoud: 102 Gram
Formaat Product: Diameter: 24cm en Hoogte: 12cm (opgerold)

Laatst bewerkt:
ik heb bij zena een 5.000 gekocht voor mij is dit mijn eerste mat dus een voor proefje, bij ons tegenover hadden ze vorig jaar een 100.000 ik vind het echt zonde van je geld het was volgens mij wel een horse brand wat ik zeker weet is dat er zilver kruit in zat.

hij was nog geen 35 seconden bezig of hij was al klaar

daar betaal je dan 70 euro of meer voor :shocked:

ik had er gewoon veel meer van verwacht

het kan natuurlijk productie fout zijn maar een fout in de lont :mad:

hij heeft het vor 70euro per rol gehaald ik heb ze via via voor 35 euro gehaald maar die ik had waren wel de doorlont verise van original
deze waren trouwens van zena (hong deng long) 100 k

http://i28.tinypic.com/sgrew8.jpg
http://i28.tinypic.com/abgmmd.jpg

(als de links het niet doen kopieer en plak ze dan bij het adres balkje op internet):)

Laatst bewerkt:
De Celebration Cracker 3.000 is ook nog gewoon te koop bij Harry Loots. Hij staat op de website onder assortiment en matten. Te koop voor €4,00.

Celebration%20Cracker%203000.jpg

De 5000 klappers zijn weer binnen bij zena de bunker!!

En daarom vollop te verkrijgen, Vorigeweek honderden kartonnen in me handen gehad dus voorlopig zijn er nog genoeg:wink:

Mooie foto's op de dvd van pieter word er als ik het goed heb ook een 300k afgestoken weet niet of het zelfmaak is maar hij was wel mooi :)

:bye:

Mooie foto man, ik heb ook nog een leuk plaatje betreffende een 5k, 10k, 20k, 100k, 200k en 300k;

stapeltje.jpg

Zoiets wou ik ook nog doen. Had een 300k, 200k en 5k liggen. Maar ik had geen geld meer om ook nog een 100k 30k 20k en 10k te kopen :P
Kleine meevaller; ik heb de 200k bewaard voor dit jaar.

Overigens, mijn complimenten dat je de 200k boven de 300k hebt weten te krijgen en weer af te halen. Ze zijn zo instabiel als weet ik veel wat.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat er dit jaar een chinese rol op mijn lijstje staat aangezien de goede verhalen die je hoort:D

Helaas heb ik geen ervaring met de rollen van Zena, ik kan je dus geen mening geven. Wellicht iemand anders?
Ik denk dat het weinig uit maakt...:)

Vergeet dit niet: zoals vroeger worden ze nooit meer! :sad:

Over de Alpeco-rollen zijn de meningen verdeeld. Bij de een viel een mat 5x stil, bij de ander 3x, bij de ander viel ie niet stil.
Ik heb zelf dan 2x 10.000 en 3x 100.000 van Alpeco meegemaakt afgelopen jaar, merk was Bai Ma Pao Zhu, maar ik ben er echt wel over te spreken. De 10.000-klappers gingen zeer goed, de 100.000 ook, maar bij eentje viel ie een keer stil. Dit was wel op een stuk vochtige bodem dus ik neem aan dat dit de oorzaak was en dat het niet aan de mat zelf lag.

Het zou goed kunnen dat degenen waarbij ie vaak stopte het net een verkeerde opslag heeft gehad na de productie of iets dergelijks, maar ik kan ze je wel aanraden. :bye:

Ik geef je hier geen gelijk in, dat de 'echte' rollen nooit meer terug komen.

Ik had vorig jaar een Horse Brand (niet via Belgie).

een 100K 1 rol. Kwaliteit was waanzinnig. Hij was zo goed gemaakt binnen 27 seconden was hij al op, IN 1 RUK!!!!

D'r komt een oorlog van af dat is niet normaal meer gewoon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan