De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had er 2 jaar terug een slechte ervaring mee ten 1e de lont was nat(maar met een romeinse kaars angestoken) ten 2e de helf van de mat lag er nog in stukken
maarjah dit jaar weer een kansje gegeven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie foto's wowo!

Heb er al meerdere mensen over gehoord, ik vraag me alleen af of het niet interesanter is om 3 x 100K te kopen, of is deze 300K zijn geld helemaal waard? Ik ga dan uit van de prijs 150 euro..

Is de eindknal ook vele malen groter dan die van de 100K?

gisteren 3x100k binnen gekregen 1 voor een vriend van me en 2 voor mijzelf.
hier foto van eentje:)

ze zijn van het merk whitehorse:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste forumleden,

Heeft iemand van jullie ooit alles de 100K per 2 in een doos gezien? ik nog nooit namelijk totdat ik van een bedrijf fotos kreeg toegestuurd met de mededeling ''These are very good, like in the earlier 90's as they should be''.
Helaas weet ik de poeder inhoud en het merk niet, maar het merkt zegt niks elke chinees kan erop zetten wat die wil.

Hieronder de fotos:

P1020006copy.jpg

P1020005.jpg

P1020007.jpg

Nou ben ik benieuwd of iemand deze al heeft gehad, anybody?

:bye:

Ik heb de 50k van dit merk gehad,die zaten per 4 in karton,ik vond ze zelf goed door knallen,begin ging langsaam maar na paar seconde barste de hell los:D.

Ik zal eens kijken of het lukt om de foto te uploade:D

foto's zijn er bij gezet
gegroet
the_bulldog

Laatst bewerkt:
Zijn dat niet de no name 50k 's ?

Volgens mij heb ik dat label die op de eindbom zit ook wel is bij een 100k gezien...

heey mensen ik euhm zit er over te denken om de 100k rol te halen bij loots alleen die moet je aan elkaar knopen op 2 punten. iemand ervaring mee?

op de website van vuurwerkbelgie staat het uit het uitvoerig beschreven.Trouwens een supermat,weinig klei en veel snippers.

heb vorige jaar de 100k van loots gehad, werkt super. duidelijk te zien wat en hoe je het aan elkaar moet knopen.
pieter van pietersvuurwerk heeft een filmpje online waarbij je duidelijk die rol zie, en je hem ook de knopen erin ziet leggen
100k originaal pietersvuurwerk

ik weet wel dat een collega van mn vader 1 x een miljoen band had gekocht en heel erg lang met uitrollen bezig was en dat echt de helestraat roos was:p.

Verder gaan die banden van alpeco ook erg goed hoor, nooit problemen mee gehad.

Ow oke, want iemand die ik via via ken verkoopt ze voor 60 euro per stuk. Dus ik weet nou niet of het wel goede rollen zijn. Vorig jaar en de jaren daarvoor betaalde ik altijd rond de 75 euro. Dus ik weet niet of de kwaliteit van deze rol goed zal zijn.

Bij mijn mat staat

"geschikt voor particulier gebruik"

Ben ik dan genaaid? ^^

Hij weegt +/- 9 - 8 kilo, en is volgende de verkoper een belgische mat,

1.4 g staat op de doos als gevaren driehoek, ik weet wel dat 1.4 het zwaarste is.

Maar geen verstand van matten

iemand een idee?

edit: is een 100k

Laatst bewerkt:
Bij mijn mat staat

"geschikt voor particulier gebruik"

Ben ik dan genaaid? ^^

Hij weegt +/- 9 - 8 kilo, en is volgende de verkoper een belgische mat,

1.4 g staat op de doos als gevaren driehoek, ik weet wel dat 1.4 het zwaarste is.

Maar geen verstand van matten

iemand een idee?

edit: is een 100k
1.4G is niet het zwaarste, dat betreft 1.1G. Maar een 100.000rol met 1.1G zul je denk ik niet vinden:p. Voor de rest weet ik niet of je een belgische mat hebt. Plaats anders een fototje van de mat of een gebroken knallertje uit de rol. Aan het kruit zie je snel genoeg of de rol voor particulieren is.

1.4G is niet het zwaarste, dat betreft 1.1G. Maar een 100.000rol met 1.1G zul je denk ik niet vinden:p. Voor de rest weet ik niet of je een belgische mat hebt. Plaats anders een fototje van de mat of een gebroken knallertje uit de rol. Aan het kruit zie je snel genoeg of de rol voor particulieren is.

foto rol algemeen:

http://img510.imageshack.us/my.php?image=dsc000793kj6.jpg

Foto opgebroken grote boem boem:

Jamergenoeg was net me accu van me fotocamera leeg >_< dus heb alleen een overbelichte foto,

Bevat zwart (kruit?) voorkant vanaf schietlont is wit spul zichtbaar!

foto lukt dus niet!

Handmatig maar de memory card in me laptop gestampt
Foto:http://img149.imageshack.us/my.php?image=dsc00085yf4.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan