jessedekker
VWC lid
ik had bij alpeco de 100000 klapper gehaald weet iemand waar ze ook een 200000 klapper verkopen of nog groter????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
jessedekker zei:ik had bij alpeco de 100000 klapper gehaald weet iemand waar ze ook een 200000 klapper verkopen of nog groter????
Mattenfreak zei:Deze worden niet meer verkocht in winkels. Je kunt ze nog wel krijgen van handelaren als die ze importeren, maar moet je wel héél goed zoeken ben ik bang.
tinus zei:En wat is die band rechts van nmmr 4?![]()
Lidu Rullezzz zei:Ik kon ze vorig jaar kopen, ze waren helaas zwart kruit!.. ze koste 140 euro.
jessedekker zei:waar kon je ze dan kopen??? weet je nog een adres of site ofzo??/
Jupilerfreak zei:ontopic: miljoen klapper zou idd te veel ruimte innemen in bunkers, was al eens bevestigd op FPM. 200k zal wel vele malen minder hebben gelopen dan de 100k en daarom niet meer geproduceerd worden. als iemand meer weet mag men dat zeggen.
offtopic: nu we toch over chinese rollen bezig zijn, doe mij maar een bak nasi speciaal en wat loempia's svp. Mike betaald!
leo303 zei:heeft iemand foto's (of nog beter, filmpjes) van rollen groter dan 100k ??
ben wel benieuwd
en klopt het dat de kleinere rollen 5k/10k/20k beter (lees: gelijkmatiger) knallen dan de 100k?
had vorig jaar namelijk een 100k die we tot 3 maal toe aan moesten steken...
dus het laatste stuk maar gewoon op elkaar gelegd met wat kruit erover![]()
ging erg snel en superhard ineens![]()
Tim zei:Ik heb een Chinese rol 5000.
Gekocht bij knalgoed.
Meer kan ik je eigenlijk niet vertellen.
Foto: http://www.knalgoed.be/productpics/knalvuurwerk/Rollenklein.jpg
Grtz, Tim![]()