De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op het logo staat Yun Tai Fireworks & Firecrackers. Heb nog een close-up van het logo toegevoegd aan de foto's.

Kruitinhoud.. Geen flauw idee. Zitten voor de rest totaal geen etiketten op of iets dergelijks.

Bedankt, bruikbare informatie.
Ben benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben, wat de kwaliteit ervan is en natuurlijk een prijs ervan.

Op het logo staat Yun Tai Fireworks & Firecrackers. Heb nog een close-up van het logo toegevoegd aan de foto's.

Kruitinhoud.. Geen flauw idee. Zitten voor de rest totaal geen etiketten op of iets dergelijks.

kruit en dergelijke informatie over de aantal grammen staat altijd aan gegeven op de doos die om de rol heen zit.. zal in dit geval de karton zijn er is bij 30.000k toch een 3/1 packing? even een vraagje zijn de knallers op de rol Dubbel gelaagd en gelakt?

Heb deze rol afgelopen jaar ook gehad en ik was er zeer te vreden over:cool:
Had hem hangend afgestoken , ging lekker snel en en goede eindbom, kortom goede rol!
Rol is dubbel gelaagd.:wink:
Heb de band en het etiket nog bewaard, had hem namelijk vorige jaar ook nog nooit eerder gezien of van gehoort.
Gr.vwws!

Wanneer deze 30.000rol als feestvuurwerk gekocht is zou hij volgens mij normaal gesproken maximaal 250gram kruit moeten bevatten, en dus waarscheinlijk ook bevatten. Maar 100% zekerheid kan ik hier niet in geven.

300.000 White Horse

300.000 White Horse

Hallo,

Vandaag heb ik deze rol aangeschaft.

Kan iemand mij vertellen of dit kwaliteit is of niet??

Hij is best groot :devil: .

hij is 20kg netto en bruto 21kg

Maten : 83x83x14cm.

Ik betaalde 175 euro.Is dit te duur of??

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, ziek hoor, even een 300.000-klapper gekocht, echt een held. :D
Of die 175,- duur is moet je jezelf vragen, ligt er puur aan wat jij voor een dergelijk stuk vuurwerk overhebt. Marktprijzen ken ik er niet van, heb elders ook vernomen dat ie een 175,- was dus ik denk dat je dus niet bent opgelicht.

Wat ik ervan weet is dat de kwaliteit toch wel te vergelijken is met een echte oude; hoog tempo, enorm geweld, zeer hard en een krachtige eindbom. Veel plezier ermee, hopelijk film je hem, ben zeer benieuwd. :D

:bye:

Die ziet er idd geweldig uit.

Als je er 175 voor betaald hebt ben je denk ik niet opgelicht.

Grandioos man. Een Chinese rol 300.000 k
Vette shit man.
Prijs lijkt mij normaal toch.?
Veel plezier man.
Ik kijk reikhalzend uit naar je film.
Veel plezier ermee.
Arme buren van je. :p

Haha, ziek hoor, even een 300.000-klapper gekocht, echt een held. :D
Of die 175,- duur is moet je jezelf vragen, ligt er puur aan wat jij voor een dergelijk stuk vuurwerk overhebt. Marktprijzen ken ik er niet van, heb elders ook vernomen dat ie een 175,- was dus ik denk dat je dus niet bent opgelicht.

Wat ik ervan weet is dat de kwaliteit toch wel te vergelijken is met een echte oude; hoog tempo, enorm geweld, zeer hard en een krachtige eindbom. Veel plezier ermee, hopelijk film je hem, ben zeer benieuwd. :D

Prijs is wel goed! ik betaal er 150,- voor. ik ga hem ook filmen met een goede kwaliteit camera. ik zeg tegen iedereen... kun je eraan komen meteen kopen zijn best moeilijk te krijgen en het geld zeker waard voor wat langer knalplezier. wat ook misschien vet is om te doen is om de rol dubbel te leggen dan heb je pas geweld in de straat.:bonk:

100k voor particulier gebruik met zilverkruit

100k voor particulier gebruik met zilverkruit

Hallo experts,

Ik kwam een 100k tegen met het opschrift Horsebrand, echter staan er labels in het Nederlands op waarop staat voor particulier gebruik en 6 meter afstand bewaren enzo. Knallers gechecked maar er zit wel zilverkruit in. De rol is geen klikbare versie maar 1 geheel.

heeft iemand enig idee hoe dit kan en wat voor rol dit kan zijn?
Alvast bedankt!

@czscorpion
Matten heb ik niet echt veel verstand van wacht maar op antwoord van de echte experts. Zoals mattenfreak:rolleyes::D

@300k Zo'n rol zou ik wel willlen hebben voor die prijs en 27 meter dat maakt een hoop troep geweldig. Il love troep(Geintje)

Hallo experts,

Ik kwam een 100k tegen met het opschrift Horsebrand, echter staan er labels in het Nederlands op waarop staat voor particulier gebruik en 6 meter afstand bewaren enzo. Knallers gechecked maar er zit wel zilverkruit in. De rol is geen klikbare versie maar 1 geheel.

heeft iemand enig idee hoe dit kan en wat voor rol dit kan zijn?
Alvast bedankt!

Maak maar een foto ervan.JIj hebt de 100k rollen van Original Fireworks.

Zoals jij ze beschrijft zijn het die! :bye:

Hoi,

Ik kan er geen foto van maken want ik heb hem niet maar toch bedankt voor de info. Dacht zelf ook aan de nieuwe van Original alleen er stond geen Original logo op.

Worden die dingen misschien hier omgelabelled?

Er zijn veel verschillende rollen op de markt, bijna ieder jaar zie je weer iemand met een "nieuw merk", maar het feit blijft dat importeurs/fabrieken alles op een rol kunnen zetten wat ze willen.
Een rol van Original zal het niet wezen, alleen dat "particulier" zal overeenkomen, de eindbom is met Original-logo en de rol is van Hong Deng Long. :wink:

Ik wil je toch vragen om wat meer informatie te geven, kruitinhoud, opdruk van doos (welk art.nr., kleur van de letters, welke tekst) en wanneer mogelijk, toch een foto. :wink:

Hoi,

Zoals ik al zei kan ik er geen foto van maken <<helaas>> omdat ik hem niet heb. Op de doos stond de normale 1.4G classificering en T809 (100k). Bruto/netto gewicht was 14 en 13 kilo.

Sorry voor de karige info ...

Hoi,

Zoals ik al zei kan ik er geen foto van maken <<helaas>> omdat ik hem niet heb. Op de doos stond de normale 1.4G classificering en T809 (100k). Bruto/netto gewicht was 14 en 13 kilo.

Sorry voor de karige info ...

czskorpions heeft ons de foto's toegezonden, hij heeft er direct een aantal samengevoegd, deze wilde hij met jullie delen.
Ik kan er nog steeds niet uit afleiden wat je in handen hebt, maar het ziet er netjes uit en als jij al hebt gezien dat er flash in zat, heb je vast wel een goede rol in handen. Maak een film als je de mogelijkheid hebt, je weet maar nooit of anderen ook zo'n rol hebben met dezelfde vraag.

Klik hier voor de foto, te groot om te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan