Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op het logo staat Yun Tai Fireworks & Firecrackers. Heb nog een close-up van het logo toegevoegd aan de foto's.
Kruitinhoud.. Geen flauw idee. Zitten voor de rest totaal geen etiketten op of iets dergelijks.
Haha, ziek hoor, even een 300.000-klapper gekocht, echt een held.
Of die 175,- duur is moet je jezelf vragen, ligt er puur aan wat jij voor een dergelijk stuk vuurwerk overhebt. Marktprijzen ken ik er niet van, heb elders ook vernomen dat ie een 175,- was dus ik denk dat je dus niet bent opgelicht.
Wat ik ervan weet is dat de kwaliteit toch wel te vergelijken is met een echte oude; hoog tempo, enorm geweld, zeer hard en een krachtige eindbom. Veel plezier ermee, hopelijk film je hem, ben zeer benieuwd.
![]()
Hallo experts,
Ik kwam een 100k tegen met het opschrift Horsebrand, echter staan er labels in het Nederlands op waarop staat voor particulier gebruik en 6 meter afstand bewaren enzo. Knallers gechecked maar er zit wel zilverkruit in. De rol is geen klikbare versie maar 1 geheel.
heeft iemand enig idee hoe dit kan en wat voor rol dit kan zijn?
Alvast bedankt!
Hoi,
Zoals ik al zei kan ik er geen foto van maken <<helaas>> omdat ik hem niet heb. Op de doos stond de normale 1.4G classificering en T809 (100k). Bruto/netto gewicht was 14 en 13 kilo.
Sorry voor de karige info ...