De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog eens gekeken.Heb er 2 staan heb 1 doos opengemaakt.En deze is echt in 3 stukken.Maak ook nix uit,we moeten elkaar een beetje op de hoogte houden he;)

Royke, niet van die bijdehandte opmerkingen he als je het niet weet... aahaahah.

Nee, euhm mischien zijn er meerdere versies op de markt?

gr

heb een 100k binnen. White Horse Brand. op karton staat 2009-53B 809 Celebration Firecracker Made in china by Union Fireworks.

zijn dit een goeie rollen?

Deze week bij Zena Baarle en Original Olen:
chineserol 5000 + 10000 + 20000 + 30000
Normaal samen € 66,50 samen voor € 55,-

wat weegt de zwaarste 100k? ik heb/had 13kg rol. hoor dat er ook een 16kg rol is ergens in die richting?(100k) klopt dit?

die 13 of meestal 14/14,5kg is volgens mij het bruto gewicht voor laden en lossen. en die 11/11,5/12 zou dan netto gewicht zijn van de inhoud van de doos, dus de rol zelf. Ik zou zeggen weeg het eens. Ik heb volgens mij geen weegschaal anders doe ik het van het weekend nog even.

die 13 of meestal 14/14,5kg is volgens mij het bruto gewicht voor laden en lossen. en die 11/11,5/12 zou dan netto gewicht zijn van de inhoud van de doos, dus de rol zelf. Ik zou zeggen weeg het eens. Ik heb volgens mij geen weegschaal anders doe ik het van het weekend nog even.

moet je wel een grote weegschaal hebben:p, op een normale persoon weegschaal past hij niet.. tenminste bij mij niet.. maar sommige hebben een kleiner/grotere eindbom, ook zo vaag.. bij een grotere eindbom zal de totale lengte van de mat wel ietsje minder wezen denk ik dan een rol met kleinere eindbom?

Dit jaar heeft Slon de nieuwe 100.000 klapper van Horsebrand.

Vorig jaar heb ik de 100.000 klapper van Horsebrand gehad, die uit 4 delen bestond en die je zelf aaneen moest klikken.

Deze nieuwe van dit jaar moet je ook klikken, alleen is hij al voor-gerold.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit jaar heeft Slon de nieuwe 100.000 klapper van Horsebrand.

Vorig jaar heb ik de 100.000 klapper van Horsebrand gehad, die uit 4 delen bestond en die je zelf aaneen moest klikken.

Deze nieuwe van dit jaar moet je ook klikken, alleen is hij al voor-gerold, zoals ie op de foto staat.
hmz, dit is de 1e keer dat ik een Horsebrand uit 4 delen zie..:shocked:
zit zeker ook wel verschil in gewicht/kruit? in vergelijking met de Horsebrand /Whitehorse 100k's in het illegale cirquit?

Beste mensen, Ik heb zojuist een aantal van deze rollen gekocht. Normaal had ik de white horse rollen maar deze zouden extra kruit bevatten. Ik heb ze in deze vorm nog nooit gezien.
Detail is ook dat het een T 807-3 rol betreft op de verpakking maar dat de rol opzichzelf uit 1 stuk bestaat, dus geen connectors. Verder is het gewicht ten opzichte van andere rollen hoger. Ben benieuwd of jullie meer info kunnen geven.
Het gaat hier om 100K rollen

Deze post stond op een voorgaande pagina. Het zou dus om een gewone 100k gaan.

Beste forum leden. Heb bij een maat van me een rol gezien met de hieronder geschreven teksten erop. Vroeg me af of jullie weten welke dit is?

T809

Gross weight 14 kg
Net weight 13 kg
CN/360029
4G/Y 15 S/13

Gaat het hier om de xplode rol? Wel is duidelijk dat er veel kruit uit de doos valt, echter zegt dit niets :)
Staat ook horse brand om de wikkel van de rol en op de eindbom, maar iedereen weet dat dit overal opgeplakt kan worden en enkel en alleen is vanwege het succes dat de naam bied.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan