De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha ja dat is een Nederlandse 100.000.

Gewicht van een Belgische 100.000 is ongeveer 13/14 kilo en bestaat uit zilverkruit. Jouw mat is aangepast aan de Nederlandse regelgeving: minder dan 10KG, zwartkruit.

Ook staat het merk erbij: GBV: Gert Breeschoten Vuurwerk.

Dat word dus ***
Dik genaaid voor 100 euro
en had al z'n vermoeden omdat ie maar 8 kilo woog.

*** zooi, nu moet ik voor oud en nieuw nog een nieuwe mat regelen :/

Laatst bewerkt:
100 euro voor een belgisch 100.000 rol vind ik ook duur vooral als het een nederlandse rol is !
Beter kun je zelf na Belgie gaan en daar dan kopen.

Haha ja ik zou toch even beter informeren als je zo'n aankoop doet. Het is inderdaad niet fijn als je denkt een goede 100.000 in huis te hebben en je er achter komt dat het een consumenten 100.000 is met een matig tempo, zwartkruit en een monsterbedrag.

Zelfs consumenten 100.000 kosten rond de 45 euro! Dus dat jij er 100 euro voor hebt betaald is echt niet slim. Voor een 100.000 (Belgische) zou ik ook niet meer dan 50 tot 70 euro willen uitgeven.

ik heb er voor de eerste keer één gehaald voor 59,50 euro, ze waren in de aanbieding dus neem ik er één, voor die prijs heb ik het wel over, vorig jaar waren ze 90 0f 100 euro. Dat is te duur voor een minuut knallen

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand misschien ook hoelang de verschillende rollen blijven knallen (bijvoorbeeld 10k duurt 50sec ofzo)? Verder ga ik dit jaar gewoon voor een paar 5k's want voor m'n gevoel duurt de 100k niet echt lang en dan heb ik van meerdere 5K's voor hetzelfde geld meer plezier omdat ik dan meerdere keren af kan steken :D.

Ik had dit jaar de 100K connector rol, bij edruco gehaald. Ik heb geen idee waarom ze het connector noemen, en het verbinden ging helemaal niet zo makkelijk als gezegt word!! Er zaten inclick dingen op, maar allemaal van 1 soort (alleen vrouwtje). Heel slordig dus. Ik heb uiteindelijk maar schilderstape gebruikt en zo steeds het lontje aan het eind van de 25K met het begin van de volgende 25K vastgetaped.

Ze waren trouwens wel zo weg, 2 x 100K connector in nog geen eens 1 minuut..maar dat vond ik geen nadeel :)

Tering wat ging die horse brand 100.000 hard!! zn geld meer dan waard, wat een geweld! eindbom was ook beest:devil:

deed het heel goed, ging gewoon in 1x af, viel ook nergens stil oid. verderop in de straat had iemand anders ook een 100.000, opgehangen en wel. was alleen geen horse brand. die was toch niet zo hard als die ik had. en die viel tot 2x toe stil.

volgend jaar hopelijk weer!:D

kan iemand mij uitleggen waarom ze bij handelaren rond de 65 kosten
en in belgie 80-75 eu

gaat hier om de 100k rol

Als een handelaar groot inkoopt is zijn inkoopprijs vaak laag. Hij kan vervolgens zelf de verkoopprijs bepalen en vaak neemt men dan genoegen met iets minder marge. Waardoor hij waarschijnlijk in aantal wel meer verkoopt en zijn winst toch wel pakt.

Ik had dit jaar een rol met typeaanduiding SCK-CT10 op de doos. Kom hier eigenlijk nog maar weinig over tegen. De enige google hit is van de deskundige verklaring van 2008.
Sowieso misschien handig om dit in de startpost te vermelden.

Ik vond het best een aardige rol. Het tempo was vrij beheerst. Heb vorig jaar een T809 gehad maar die ging voor m'n gevoel sneller dan deze. Zou ff filmpjes moeten timen om het zeker te weten.

Ik had een Karton 5k van Original, een voor een super matjes voor dat geld, met een keiharde eindbom. Er bleef ook lekker veel rotzooi liggen :D.

weet iemand waar een 300k rol te halen is

alvast bedankt

Deze worden helaas niet meer verkocht in landen zoals België, was een kwestie met de opslag meen ik. Ze worden nog wel gemaakt, maar te koop zijn ze dus niet via de winkels waar de 100k's nog worden verkocht. :wink:

de 5 k matten lijken mij wel leuk.

Is er trouwens een topic over de thousend farts? want die kan ik niet vinden.

wel grappig dat iedereen over 100.000 knallers praat terwijl er geen 100.000 rotjes aan zitten :P

We hebben ze een x voor de grap geteld na een avondje spacen.. kwamen uit op totaal 15000 knallers op een zogenaamde 100k

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan