Zena zal deze weer in de verkoop gooien, HF krijgt het bericht als eerste te horen van Zena wanneer ze weer binnen zijn, even wachten dus. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
JeKo zei:Er komt ook een Chainthunder 10.000 ik betwijfel of dat wel de zelfde kwaliteit is..
Mij ook nietbavaria zei:En ik betwijfel of het wel echt 10.000 nitraatjes zijn, lijkt me niet..
JeKo zei:Mij ook nietof het wordt een hele dure mat.
Oke k ben benieuwdbavaria zei:En het is niet het zelfde merk als de Chainthunders 60s, 240s!
Ik heb een mail naar Orginal gestuurd of ze meer informatie willen geven duurt meestal wel een week voordat ik iets terug heb dus afwachten maar...
Het is mischien wel cool, maar dat vind ik echt zooo zonde van de chainthunderQV!! zei:een kennis van mij heeft een 500 opgerolt afgestoken en ik kan dit niemand aanradenhet is dat 2 seconden en alles is weg maar verdeelt zich wel over een straal van meer dan 15 mtr (rondom!)
![]()
bermuda boy zei:Het staat vast dat wij dit jaar zeker weer gaan en we gaan naar baarle nassau, ik ga zeker weer voor de chains![]()
Ik ben zeer benieuwd naar de chain 10.000 als het echt het geld waar is en hij heeft een lekkere lengte neem ik hem mee![]()
Ik wil dit jaar zeker de 500 en 240 hebben, die was weer terug gekomen toch ? de 240 ?
22,50Ik ga morgen van een broer van een vriend van mij een Chainthunder 240 kopen voor 22,50![]()
Zijn genoeg filmpjes van chainthunders te vinden hoor dus waarom wil je hem zelf opnemen???Ik moet hem namelijk snel opnemen voor mijn spreekbeurt bij Nederlands![]()
Ik zou hem als ik jou was ff verlengen en flink stuk afstand nemen want je hebt er blijkbaar geen weet van hoe hard dit gaatZijn deze matten erg gevaarlijk,en heeft iemands tips bij het afsteken enzo?![]()