De Chainthunder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg toch sterk het idee dat de Chainthunders van Bonbridge zijn aangepast. Veel minder hard, en gewoon traag. :bonk: Dat was 2 jaar geleden heel anders.

had 3x Bonbridge, gingen zonder problemen en met een goed tempo af.
had er 1 van original, de vernieuwde versie, die in de langwerpige doos zit, ten eerste wou het lontje niet eens op gang komen, en toen hij het eenmaal deed, stopte de mat halverwege
allen waren de 500st versie

had een 500sh van bonbridge.

tempo was iets lager als verwacht maar hij knalde anders wel best! was een mooie afsluiter:)

later met een groep van 15 man door het dorp heen gelopen. en 2 onder een treinviaduct afgestoken. damn wat een herrie!:D

had 3x Bonbridge, gingen zonder problemen en met een goed tempo af.
had er 1 van original, de vernieuwde versie, die in de langwerpige doos zit, ten eerste wou het lontje niet eens op gang komen, en toen hij het eenmaal deed, stopte de mat halverwege
allen waren de 500st versie

Mee eens, ik had 2x 500sh van Zena (Original), 1 opgehangen en 1 op de grond maar de knallen vielen me erg tegen....

Ik had negen chainthunders waarvan er vijf te langzaam gingen ....raar.... ben ik niet gewent van die dingen !

groeten bompijl

Ik vind het erg zonde hoe dit kan. Heb er toch iets meer dan 20 euro voor neergelegd. Dus als ik de volgende keer bij zena kom zal ik het eens vragen hoe het nou kan dat ze zo "slecht` gaan. :bye:

Ik had 10x de Chain 60, deze matjes had ik voor overdag en gingen allemaal geweldig! Harde knallen en goed tempo.

3x Chain 500 ook van Original, ik had iets meer van de knallen verwacht, maar alsnog leuke matten voor dat geld hoewel er bij mij 1 uitging.

Ik krijg toch sterk het idee dat de Chainthunders van Bonbridge zijn aangepast. Veel minder hard, en gewoon traag. :bonk: Dat was 2 jaar geleden heel anders.

Wat je zegt:frusty: zo een gevoel kreeg ik dus ook.
Die chainthunder 500sh was gewoon binnen 3 a 4 sec weg maar nu duurt dat gewoon iets langer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ook een chainthunder 500 schots van bonbridge meegemaakt dit jaar. En vond hem in een woord: WAARDELOOS. Traag, veel weigeraars in de mat. En het geweld wat ik bij de chainthunder van bonbridge gewend ben was er ook niet meer.

:shocked: ik had de 500 van original maar ben er niet over te spreken laag tempo veel floppers en hard was hij ook niet echt. laat hem dit jaar fijn liggen en koop wel een hindoe rolletje extra.

gr hindoe

Deze jaar wisseling een karton van 12X500 sh china thunder van bonbrige gehaald.
Het viel best wel tegen met het jaar daarvoor 2007 toen zat er 250 gram in een matje van 500sh.
Nu stond er op het karton PW:. 2.1 KG delen door twaalf stuks is dus gewoon 175 gram.
Ik denk dat dit toch helaas het grote verschil betekent.
Het stop kruit in de nitraatjes zat ook verder naar binnen daardoor een stuk of 15 meer die wijgerde in plaats van een het jaar daarvoor.Terwijl het matje netjes verticaal werd opgehangen opgehangen.

hmz zou dat het dan zijn?
Alpeco is fout bezig, prijzen flink omhoog gooien en ook nog eens ruim minder kruit erin stoppen.
Als ik hun was zou ik maar heel snel weer de Chainthunders op het oude niveau brengen want de Chainthunders zijn zo'n beetje het enige waarvoor ik er nog heen zou gaan als de kvk verkoop stopt.
En voor een halfbakken karton Chainthunders ga ik geen 2 uur rijden....
En ik zal niet de enige zijn.

Nope, had zelf 5 500shots dit jaar.

Geen 1 gaf hetzelfde gevoel als het jaar drvoor. Ze knalde errug langzaam(behalve als je ze niet uitelkaar rolde knalde ze nog leuk). Ze mogen van mij ook het touwtje wat het hele gedoe bij elkaar bind minder moeilijk vastzetten. Kreeg er afgelopen jaarwisseling geen beweging in met die *** temperatuur.:P

Dit was het eerste jaar dat ik niet tevreden was over de CT500.
Het tempo was niet zoals het moest zijn en hij knalde zichzelf uit, wat ik in de jaren ervoor nog niet had meegemaakt.

De CT100 deden het wel gewoon goed.

Zeer jammer dat de kwaliteit zoveel achteruit is gegaan :frusty:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan