De Chainthunder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waren toppers van de bovenste plank!!!!
ben benieuwt hoe de klasek k1005a Zich tot deze topper verhout
Gr vvw.

Die gaat wel een stukje harder hoor, ze waren toen 100sh en 400gram NEM per mat.
helaas zijn echt goede matten erg zeldzaam tegenwoordig..

Jaren geleden een hele goede video tegen gekomen de goede chainthunders van bonbridge.
toepasselijk muziekje erbij ook, tot de mat begint :D

video is van VuurwerkBram

gaaf deze. ik heb 1x een chainthunder van Bonbridge gehad... ik herinner me een muur van vuur wat 3 of 4 tellen duurde en niemand kon hebben aan z'n oren. niet echt genieten, ging echt te hard liggend haha

Jaren geleden een hele goede video tegen gekomen de goede chainthunders van bonbridge.
toepasselijk muziekje erbij ook, tot de mat begint :D

video is van VuurwerkBram

Overdag stoken...... :sad:
Dat had toch wel iets bijzonders.

Deze dingen ook veel gehad, ophangen was echt de beste oplossing want liggend was het 3x knipperen en hij was voorbij.
Kwaliteit en knallen waren ongeevenaard.

top dingen waren dat, heerlijk..... was vroeger
1k0.jpg

Voor mij de beste mat allertijden, samen met de goudmat en de rollen in de jaren 90. Dat waren nog eens tijden... ik koop al minimaal 10 jaar geen rol meer, omdat de kwaliteit er doorgaans zo op achteruit is gegaan, maar denk nog zo af en toe terug aan de begin 2000 jaren, dat ik ze in twee- drievoud ophing aan een lantaarnpaal.

De eerste versie van de chainthunders die toen te koop waren bij alpeco.

De 600 schots en de 100 schots

Afbeelding 015.jpg

Afbeelding 024.jpg

Afbeelding 025.jpg

Mooi ook dat kruitgewicht!
Zo vond ik de bonbridge jumbo rollen ook geweldig!
Alleen dikke rotjes. Chainthunder geweld maar alles vol zooi!!

Wat een mooi topic..... zit echt met weemoed dit nog eens te bekijken.

Wat waren die Chainthunders geweldig. De originele rooie rollen waren geweldig, maar dit was gewoon niet te normaal. Zo hard! Ik kocht ze in kartonnen. Wat een geweldenaars. En niemand had wat te zeuren. Altijd feest in de straat. Overigens zeurt er bij mij nu nog steeds niemand, maar dat is een ander verhaal haha.

Zo jammer dat dit soort vuurwerk niet meer kan. Herinneringen.

Normaal gesproken houd je bij luid vuurwerk als liefhebber je oren juist open. Bij shows wil ik ook nooit earplugs dragen.
Maar bij deze matten.... man man.
Af en toe hielden we toch echt de handen voor de oren en richtten we zelfs onze rug toe naar deze geweldige matten. Je voelde ze tegen je rug evengoed wel drukken.
Wij legden ze altijd neer. Dan leek het net (of was het echt zo?) Alsof ze halverwege nóg sneller en harder knalden. Oorlog, echt oorlog in de straat.

Ergens in 2002. De eerste chainthunders bij Alpeco.
De 100 shots matjes en de 600 shots mat.
Geloof daarna werd het 500 vanwege kruitinhoud ofzo.
Mooie tijd toen Alpeco.

Afbeelding 024 (2).jpg

Afbeelding 025 (2).jpg

Afbeelding 015.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan