De Bilt 12-12-2008 (demo)

@znpyro

VWC lid
er wordt een vuurwerkdemo afgeschoten bij een wolff-vuurwerkdealer in de Bilt

bedrijf: Deco Home Jochem
adres: Hessenweg 154
3731 JM De bilt

demo word gehouden om 21.00

ik zelf ben er aanwezig om mensen te enqueteren en te ondervragen voor een vuurwerk onderzoek. erg leuk als er nog meer mensen komen!

de vuurwerkcollectie van Dynasty wordt hier afgeschoten:)

groetjes,

@znpyro

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke datum is dat dan als ik vragen mag, want ik wil er wel bij zijn.
Aangezien ik in de buurt woon ^^

-Roy-

Heeft iemand überhaupt wat info hier over gevonden?
Want ik heb een kleine 45 minuten gegoogled maar kon niks vinden over die demo.

Ik vind het wel gaaf dat het zo dicht bij is maar weer jammer dat ik niet weet wanneer de demo plaats vind.

-Roy-

Op AVP heb ik via PM de datum mogen ontvangen van @znpyro

De datum is 12 December

Kan een mod anders de start topic aanpassen met de datum er in?

-Roy-

En waar wordt de demo geschoten?

De "Hessenweg 154" is middenin een drukke winkelstraat...

De enigste locatie in de buurt die (als ik naar google maps kijk) geschikt zou kunnen zijn is het grasveld bij de kruising van de aeolusweg en de cumulusweg...

Kerstmarkt en ijsbaan op Hessenweg-Looijdijk
(12 december 2008)

Op vrijdag 12 december is van 13.00 – 21.00 uur een Kerstmarkt met 150 verlichte kramen. Ook is er een schaatsbaan van ca. 200 m² met o.a. demonstraties kunstrijden en vrij schaatsen voor het publiek.
Er zijn verschillende kersthuisjes, waar diverse decemberlekkernijen te verkrijgen, zoals oliebollen, glühwein, warme chocolademelk. Er rijdt kinderkersttrein en er is een Disney kerstzweefmolen- en draaimolen. De kerstmarkt wordt muzikaal omlijst door o.a. een Dickens orkest dat zich over de markt verplaatst. Om 20.30 zal het Zuilense fanfare orkest een mini-kerstkconcert verzorgen op het La Plata-terrein. Om 21.00 uur is er ter afsluiting een grote vuurwerk spektakel.

Vuurwerkshow De bilt

Vuurwerkshow De bilt

Ik ben er zeker bij woon in de buurt. Ben vorig jaar ook geweest spetterende show met erg mooi vuurwerk van Dynasty :D Het is 12 december na een gezellige kerstmarkt

Erik en ik gaan vanavond naar de Bilt, Lucas zal er dus aanwezig zijn om te enqueteren. :)

Gaan er nog meer mensen? :rolleyes:

zit nog te twijfelen of ik naar zeist of de bilt ga.
Mischien als de demo in zeist optijd is afgelopen dat ik nog naar de belt kom.

Ja ik ga er ook langs Mike.
Waar kan ik jullie vinden?

-Roy-

Bij het vuurwerk haha, ik heb geen idee hoe de locatie is, ben er nog nooit geweest. :wink: Ik denk dat ik de zilveren camera-koffer mee heb, misschien ter herkenning. :)

Tot vanavond!

ik heb gehoord dat het de cumulusweg is... ik ga nu vertrekken, mij herkennen jullie vast wel! haha

greetz

Leuke demo jongens, geschoten door Arjan en Mike (van Katan). Niet echt een demo dus, meer show, was dus vooraf bekend gemaakt bij ons, maar toch schoten ze wel redelijk per cake weg, alleen wel goed opvolgend. Finale was leuk, best beetje tegelijk en op een gegeven moment een flink geweld hoor, érg fijn. :D

De Dragsters viel vanavond tegen (hoorde van Jan (cass) dat ie de avond ervoor beter beviel), de Panter en de Sniper waren erg mooi en er was één uitspringer; Daybreak, wat een burst zeg, echt harde klappen en de spinning tails, top! :D

Bedankt jongens! Ook naderhand was het weer erg gezellig, met Grouver en @znpyro nog even een snackbar opgezocht, gebunkerd en gezellig zitten ouwehoeren tot het ging sluiten haha. :wink:

:bye:

Back
Bovenaan