Day-After foto's 2015-2016!

Wij gooide hier alles op het vuur, meteen weg en leuk sfeertje. Was op een stuk braakliggend terrein, dus niemand had er last van. Wel checken of alle tubes goed afgegaan waren, anders is het link.

Maar ik kan wel genieten als ik zie wat sommige de lucht in hebben geschoten!

Het was echt een grandioze jaarwisseling. Gezellig, prachtig vuurwerk en niet te vergeten erg mooi weer.

Cakes van heel de buurt gingen hier op de stapel rond 00:50, toen was iedereen wel zo'n beetje uitgeraasd.

Ik probeerde toen nog 1 keer de show te stelen met onderstaand showtje.

Toen zoals gezegd een fik gemaakt, heerlijk sfeertje en nagenieten
DA4.jpg

DA1.jpg

Gelijk een nieuw gekleurd thema in de voortuin gecreëerd

DA2.jpg

DA3.jpg

De straat uiteraard even schoongespoeld en ligt er nu weer strak bij.

Hier is het zo dat je voor 1 vuilniszak 1 patatbon krijgt. Alleen nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat ze dat niet meer deden vanaf dit jaar. Dus ik heb ergens een olieton kunnen scoren om alles in te verbranden. Nu lees is toch oudjaarsdag in de krant dat het dus wel gewoon door gaat. Achja dit was wel heel handig en een lekker warm vuurtje en normaal was het ook niet zoveel opruimen op wat vegen na want de buurt kinderen weten wel waar ze moeten zijn:p hier liggen veel zakken patat haha. Helaas voor hun dit jaar dus niet.

Hier de enigste foto:

DSC_0026.jpg

Hier is het grootste deel al lang weg gebrand deze foto heb ik gemaakt rond een uur of 4 in de Nacht.

Vind het normaal wel leuk om de volgende ochtend te zien wat van ravage we er van gemaakt hebben.

Ik vind niks droevig makender dan een foto van een stapel lege cakes. Doet altijd een beetje pijn :sad:

Niet zo veel foto's dit jaar. Zat voor het eerst in jaren niet thuis en mocht absoluut niet komen opruimen. Dit omdat ik dit de afgelopen jaren met mijn dochter samen doe en niemand hoeft te komen helpen.

Snel nog 's morgens een bericht gestuurd met de vraag day after foto's te maken. Meeste was al opgeruimd maar toch...
day after 2016.jpgday after 216 2.jpg

Zo lag het er rond 02:00 bij.

16c07fc.jpg

w09ph.jpg

Mooie plaatjes! Wellicht zijn het de gave labels maar de Panda cakes zaten ook afgelopen jaar in mijn gedachten en toch heb ik ze wederom laten staan. Kun jij ons zeggen of ze de moeite waard zijn?

Ik vond ze absoluut de moeite waard.
vond de effecten en burstknal prima.
Ik had er niks over te klagen het zijn gewoon leuke cakes.

Ik had ze in de vooravond ik vond ze goed. Strak en goed.

Back
Bovenaan