Darkraver [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer:681
Artikelnaam: Darkraver
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 420 gram
Aantal Schoten: 100schots
Effectomschrijving: 100 schots geweld met 100 harde thunders, prachtig gecombineerd met groene en zilveren glittering.
Tijdsduur:100 sec
Stijghoogte: 18 m
Richtprijs: €59,95
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

681_darkraver_nieuw.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Leuk zo'n nieuw knalblok. Alleen ik vind de prijs 49,95 beter voor een 100sh. knal blok. 60 euro heb ik persoonlijk niet over voor een pot waar alleen knallen uit komen.

€59,95 is best duur ja .
maar eerst even wachten tot je het filmpje hebt gezien .
want het zou nog wel eens een bijzondere knal cake kunnen zijn

Als ik het filmpje zie doet het me erg denken aan de jumpshot. alleen andere effecten erin gestopt.

mjaaaaaaah, was dat het? voor 60euro? leuk hoor, salvo's, maar zorg dan dat ze ook qua effect nog indruk maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Typische Lesli cake. Beide cakes worden tegelijk aangestoken, maar de ene is veel eerder klaar dan de ander. De effecten zijn erg magertjes en dun. De knal (lijkt) wel goed. In salvo's schieten, om een betere indruk achter te laten. Een prijs die wat hoog ligt.
Ik hoef hem niet te hebben. Het is wel een leuk concept, maar met dit aantal schoten wordt alles zo slap. Te duur voor wat je krijgt.

komt ie dan he ,komt ie komt ie dan he
nee voor dat bedrag kom ik liever ergens anders mijn vuurwerk kopen

Laatst bewerkt:
Typische Lesli cake. Beide cakes worden tegelijk aangestoken, maar de ene is veel eerder klaar dan de ander. De effecten zijn erg magertjes en dun. De knal (lijkt) wel goed. In salvo's schieten, om een betere indruk achter te laten. Een prijs die wat hoog ligt.
Ik hoef hem niet te hebben. Het is wel een leuk concept, maar met dit aantal schoten wordt alles zo slap. Te duur voor wat je krijgt.

je moet niet oordelen op een filmpje, ik zag m van dichtbij en vond het een mooie pot. gelijktijdigheid ligt niet aan lesli das dus onzin. werd voor hun afgestoken.
ik ken slechtere artikelen voor dat bedrag..

bedankt voor de filmpjes marco,stefan.
ikzelf vind het een omlabeling van jumpshot's.
knalcakes komen er bij mij altijd in, maar dan niet in salvo's graag,
liever alles snel achter elkaar,2 schoten per seconde of zo iets, daar val ik meer voor,
maar zoals ik al zij, het is een omlabeling van de jumpshot's, en daar ben ik niet echt weg van, dus deze krijgt het zelfde...

groetjes tom

Na aanleiding van de filmpjes had ik een mindere cake verwacht. Ik moet zeggen dat hij er nog best mooi uitziet op de film. Voor 60 euro is er alleen wel wat mooiers te koop.

Back
Bovenaan