Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien zitten er witte poeder effecten in de box.Echt een gemiste kans dat er niet eerst “Komt ie dan hè” gezegd werd. Dat zou verplicht moeten zijn.
ik zei dat onderbericht van vox vuurwerk maar ze blijven maar beweren dat het de total display 400 isDit is inderdaad de Event Final 400 shots
2 jaar geleden geweest 1 keer en nooit meer was toen ook al zoIk zou sowieso Vox vermijden. Er zijn daar vorig jaar zo veel orders fout uitgeleverd, niet uitgeleverd of andere fouten binnen de administratie / afhalen bestelling dat het geen betrouwbare winkel is. Zou zonde zijn als je denkt voor goedkoop een mooie collectie te krijgen en als je aankomt er dan vervolgens niet voor je klaar staat waar je op hoopt.
Zijn vast mensen die hem kopen of al besteld hebbenHet feit dat ze vasthouden aan de bewering dat het een omlabeling van de Magnum 400TDS is zegt al genoeg over de betrouwbaarheid denk ik zo...
Ik zou sowieso Vox vermijden. Er zijn daar vorig jaar zo veel orders fout uitgeleverd, niet uitgeleverd of andere fouten binnen de administratie / afhalen bestelling dat het geen betrouwbare winkel is. Zou zonde zijn als je denkt voor goedkoop een mooie collectie te krijgen en als je aankomt er dan vervolgens niet voor je klaar staat waar je op hoopt.
Jammer maar waar .. helemaal niks van mijn bestelling was er. "Mocht" vervolgens iets anders uitzoeken tegen de op dat moment geldende prijzenIk zou sowieso Vox vermijden. Er zijn daar vorig jaar zo veel orders fout uitgeleverd, niet uitgeleverd of andere fouten binnen de administratie / afhalen bestelling dat het geen betrouwbare winkel is. Zou zonde zijn als je denkt voor goedkoop een mooie collectie te krijgen en als je aankomt er dan vervolgens niet voor je klaar staat waar je op hoopt.
Dat alle klanten ontevreden zijn is een aanname, misschien hebben ze soms wel eens een tevreden klant. Misschien die klant wel die de hoofdprijs betaald voor de producten die jij besteld had maar niet geleverd krijgtEn dan zegt de eigenaar vervolgens: "Niet geloven wat ze over ons schrijven op crew hoor, daar is niets van waar" - Dat al je klanten ontevreden zijn is wel een teken aan de muur dat je een hoop fout doet.
Jammer maar waar .. helemaal niks van mijn bestelling was er. "Mocht" vervolgens iets anders uitzoeken tegen de op dat moment geldende prijzen![]()
En dan zegt de eigenaar vervolgens: "Niet geloven wat ze over ons schrijven op crew hoor, daar is niets van waar" - Dat al je klanten ontevreden zijn is wel een teken aan de muur dat je een hoop fout doet.