Dark Revenge

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: JM49-1
Artikelnaam: Dark Revenge
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 490
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving:
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs:

25mm I-Shape

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind deze een mooie opbouw hebben. Hij duurt lekker lang en wordt niet eentonig door zijn afwisselende effecten.

Ideale bak om mee te starten.

Deze houd ik even in de gaten.

Deze vind ik mooi, door de fijne opbouw met duidelijk goudthema, maar vooral ook door dat prachtig fijne sterrentwinkel effect tegn het einde. Doe mij daar maar n hele cake mee!

Hele mooie bak,alleen kiekeboe anti climax,mr crackling komt weer langs. Wil niet zeiken,maar je moet naar het gehele product kijken. Dit is een cake,met wat ik noem sierlijke effecten. Ja het is een siercake,maar ik bedoel rustig en elegante uitstraling. Maak het dan ook,op die manier af. Teminste zou ik top vinden! Kan een cake maken,of breken bij mij. Oftewel aankoop,of geen koop. :)

Hele mooie bak,alleen kiekeboe anti climax,mr crackling komt weer langs. Wil niet zeiken,maar je moet naar het gehele product kijken. Dit is een cake,met wat ik noem sierlijke effecten. Ja het is een siercake,maar ik bedoel rustig en elegante uitstraling. Maak het dan ook,op die manier af. Teminste zou ik top vinden! Kan een cake maken,of breken bij mij. Oftewel aankoop,of geen koop. :)

Ik snap je opmerking zeker en vind het ook zeer irritant dat er zoveel cake's zijn die dezelfde finale hebben.
Echter vind ik het bij deze cake niet zo'n probleem, hij is in mijn ogen wel lekker 'agressief' vergeleken bij vaak die slappe finale's.

dark_revenge.jpg

dark_revenge_2.jpg

Ik snap je opmerking zeker en vind het ook zeer irritant dat er zoveel cake's zijn die dezelfde finale hebben.
Echter vind ik het bij deze cake niet zo'n probleem, hij is in mijn ogen wel lekker 'agressief' vergeleken bij vaak die slappe finale's.

Ben het ermee eens die finale stoort me eigenlijk niet prima cake verder.

Deze gaat er niet komen dit jaar, net als de rest van de nieuwe cakes. Met uitzondering van de boxen.

Back
Bovenaan