Dakota *Nieuw 2025*

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: 4102
Artikelnaam: Dakota
Bruto Gewicht: 750 gram
Netto Kruitgewicht: 108 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Info volgt
Tube diameter: 14 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 25 seconden
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: € 14,95,-
dakota-6849c73da49cc401752724.png

Laatst bewerkt:
Het concept van een mine cake (zeker met delays, ghosts etc) kan ik alleen maar toejuichen. Toch heb ik de indruk dat de gekozen kaliber en grammage het hele concept in de kiem smoort.

Hier was meer (kwalitatieve uitvoering) mogelijk.

Ja als het in dezelfde prijscategorie als colour pearls of andere barrage producten zit, dan snap ik het. Ff afwachten.

In dat geval een verzoeknummertje voor een "grote broer".

Heel leuk dit soort cakes met enkel mines. Ik had hem natuurlijk ook liever in een grotere diameter gezien en dan liefst zonder crackling.

Erg leuk! Dit spul scoort goed bij de kleintjes.
Vorig jaar zagen we al de Thunder Pop van Vulcan en dat vond ik x3 in de show ook zeer geslaagd.
Deze innovatieve cakes juich ik enorm toe.
Hopelijk is er veel vraag naar en komen er meer in de loop der jaren.

Benieuwd naar de prijs hiervan. Vaak zijn dit producten die erg vriendelijk geprijsd zijn. Deze lijkt niet groots maar gewoon goed. De Color change plus blink maakt hem wel meer dan gewoon goed.

Heel erg tof al die nieuwe tail bakkies van Hello. Leent zich perfect voor een projectje of (kinder)showtje. Deze vind ik toch wel de mooiste van het stel. Grote kans dat er wel één (of meerdere) van deze cakes in de collectie gaan belanden.

Gewoon een leuk cakeje om er bij te hebben indien goed geprijsd. Hou altijd wel van zulke rustige cakes die alleen tails hebben.

Herhaaldelijk in m'n mandje gehad en toch haak ik af. Had het enkel de blauw naar red blink geweest of afgewisseld met een andere colorchange (red naar yellow blink en/of orange naar green) had het een nobrainer geweest, in meervoud.

In de huidige vorm en kwaliteit (tempo, consistente uitwerking, kaliber) laat ik em toch liggen.

Verdikkie, die heeft Pijnacker dan wél weer? Wij niet :p én Mysterious en Hyperrr?! Lucky bastards! Crazy Bull zelfs, damn man, jaloers hier

Back
Bovenaan