Cupido

lk had hem voor 29,50. Maar zelfs voor die prijs zou ik hem niet meer halen. Tweede deel van de cake vind ik helemaal niks en de eerste deel vond ik overrated. Misschien dat hij windstil toch veel beter is?

De 500, Outburst en Eclypse in de bestelling staan met de bedoeling om in een kleurenprojectje en goudprojectje (Eclypse) te verwerken, maar zit door jouw post er nu serieus aan te denken om de Cupido toch nog te halen en dan Eclypse->Cupido->Riakeo 500->Outburst te schieten. Cupido juist laten staan vanwege het 2e effect, maar kan juist zorgen voor een mooie overgang zo. Hele vette suggestie! :thumbsup:

En hierbij de film. Vond het 2e effect van de Cupido magertjes.

Helaas ook wat te lange pauzes tussen de cakes. Vanaf 0:55

20251230_153442.jpg

Heel lang over getwijfeld deze erbij te nemen, met de gedachte dat dit wel eens het laatste jaar is dat ik eraan zou kunnen komen. Zeker de eerste 10 schoten vind ik echt wel bijzonder. En afgelopen O&N waren de condities redelijk ideaal voor dit soort cakes. Maar zoals je bij fimpje @havenmeester ziet, moeten de bombettes ook nog juist klappen om echt de beauty van dit effect te zien.

Iets met pijngrens die voor mij wel bij €30,- per cake ligt. En in die categorie was er keuze zat dit jaar... Dus uiteindelijk besloten om deze te laten staan.

Heb er 32,50 voor betaald. Meer dan 1,50/schot wat eigenlijk tegen m'n principes is.

Had de cake alleen gevuld geweest met het blauwe + gouden "pistil" effect, had ik er ook wel 4 tientjes voor over gehad.

Mooie cake is dit zeg! Had deze nog staan dus vanavond maar even getest of die echt zo goed is. Dat blauw met goud is echt heel gaaf, de crackling willows zijn ook top en die finale is wel lekker hoor! De burst is ook echt dikke prima.

Back
Bovenaan