RandomDaniel
VWC lid
Deze komt er dit jaar uiteraard weer bij. Leuk spul. Ook de Vuurwerkbunker en Wolff variant besteld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie het nu inderdaad10 x 6 en dan hoef je alleen even het filmpje van bolle-040 te bekijken.
.Zijn gewoon dezelfde als ik het goed heb, zit geen verschil in. Maar heb enkel de Cucarachas gehad. Voor komend jaar ook weer 3 sloffen gehaald.Welke zijn beter, deze cucarachas of de blaster van Wolf? Wil namelijk karton gaan halen van 1 van de 2 maar weet niet of er nog verschil in zit.
hetzelfde hierzo, ik heb steeds minder van hun in het assortiment. Terwijl het vroeger wel mijn favoriete importeur wasHeb hier ook twee sloffen van besteld. Baal er vooral van dat dit enige is van CR wat ik besteld heb. Vind assortiment erg mager dit jaar
Bij vuurwerkland Siba-Trading zelfs €1 per pakje. Maakt niet uit hoeveel je er haaltDeze zijn zeker een aanrader en helemaal met de stafelkorting zodat je € 1,25 per pakje betaald. Voor een slof kom je dan uit op € 12,50
Welke zijn beter, deze cucarachas of de blaster van Wolf? Wil namelijk karton gaan halen van 1 van de 2 maar weet niet of er nog verschil in zit.
Thanks voor je reactie kerel, was het een groot verschil of valt dat mee?Vond de Blaster iets minder dan de Cucarachas, beiden getest.
Zie het topic van de Blaster voor het filmpjeThanks voor je reactie kerel, was het een groot verschil of valt dat mee?