Cucarachas

Ook een paar pakjes/ slof van deze dingen meegenomen. Ziet er echt leuk uit zo in dat rode crepepapier. Ben heel benieuwd hoe ze t doen maar als ik t zo zie doen ze t erg goed.

Wilde al zeggen, in de startpost staat 200/6 😅 Dat waren aardige sloffen geweest voor een best vermogen. Zag iedereen al zeggen dat ze 'even een slofje' wilden kopen. Maar ze zijn dus 10/6? Leuk om voor volgend jaar te onthouden!

• Like
Waarderingen: 3xh
Wat er in de startpost bedoelt wordt is 200 pakjes van 6 in een karton. Dus 20 sloffen in een doos.
Maar een slof is inderdaad 10 pakjes a 6 stuks.

Iemand deze wel per slof van 10 pakjes geleverd gekregen? Toen ik er naar vroeg vertelde ze mij dat deze enkel per pakje geleverd waren, niet per slof
Ik kreeg ze per slof van 10 pakjes geleverd. Dacht er 18 besteld te hebben (leuk voor erbij) maar kreeg er 180🙈 60 stuks voor 1,49 is wel een hele leuke prijs

• Love
Waarderingen: 3xh
Voorverkoop €12,50 betaald voor 10x6. Nu €2 per pakje van 6 stuks. Weet niet of er voor een slof nog iets vanaf gaat. Zie dat Richardus me net voor was :p.

Wat een top stookvoer is dit zeg! Mocht er iemand nog twijfelen om deze te halen als stookvoer, ik zou zeggen, doen!
En alleen al het ouderwetse gevoel van het rode papier is het waard.

Back
Bovenaan