Cruisers [Uitloop]

Artikelnummer: 191
Artikelnaam: Cruisers
Bruto Gewicht: 1875 gram
Netto Kruitgewicht: 142 gram
Aantal Schoten: 24 schoten
Effectomschrijving: met felle schreeuw schieten ze een voor een de lucht in waarna ze rode,groene en knetter lavawolken in de lucht achter laten
Tijdsduur: 30 sec
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: €.9,95
Verpakkingseenheid: 12/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

191_cruisers.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij was inderdaad te zien op de demo Lars, ikw eet het niet meer zeker omdat je zoveel producten voorbij zie gaan, maar volgens mij was dit wel een hele leuke cake.
Lekkere fluit en dan gekleurde boeketjes.

Ik vond het een toppertje. Zeg maar een kleinere versie van de Jet Stream van Beko, of moet ik zeggen een Matrix zonder knallen.

Hij is mij bijgebleven, dat betekent voor mij dat ie de moeite waard was. De fluit was goed, de boeketten erg klein, maar bij elkaar een leuke cake. Fluit was alleen niet volledig goed, zo sloot het af met een laatste schot welke echt niet lekker klonk, dat hoop je dan niet veel te treffen. :wink:

Zow wat een heerlijke cake zeg. De boeketjes zijn misschien klein maar de fluit maakt het 200% goed !! :D

ik had hem vorig jaar gratis gekregen en ik vond er niet zoveel aan... het is leuk bedacht maar het is gewoon een combi tussen whistling cake en romeinse kaars ^.^

dit is een van mijn favorieten.
jammer dit ie dit jaar bij onze handelaar niet te koop is.

gr
vuurwerkgek15

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan