Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hopen dat ze wel weer een nieuwe partij Cruelty durven te maken die nog net zo goed is als de eerste batch.
Heb ze bij Valk besteld, die heeft gewoon voorraad en ik krijg dus gewoon (2015 versie) geleverd.
Zie hem anders niet op de website staan
Ik kan hem nu kopen voor 17 euro bij een vuurwerkhandelaar die elke 2 uur nieuwe acties heeft, maar grote kans dat hij de site nog niet heeft upgedate of denken jullie dat het dan nog oude versie is?
Waarschijnlijk besteld bij vwperdoos?
Intratuin Apeldoorn had nog niets gehoord van Wolff de leverancier. Al kon ik wel geld terug krijgen daar als ze niet geleverd worden (Wat eigenlijk al definitief is). Maargoed misschien heeft Wolff een leuk alternatief.
Intratuin verkoopt de Daredevil, dit is een omlabeling. Ik weet niet of de afkeuring daar ook voor geldt?
Was vorig jaar toch ook zo met de Gold Contoll (Vuurwerktotaal) en Pyro's Delight (Zena)?
HMm oke. Ik dacht dat het allemaal het zelfde is. Maar die Daredevil is toch gewoon een Cruelty maar dan met een ander label? Of heb ik dat verkeerd
Klopt, is precies dezelfde, maar dat was met de Gold Control en Pyro's Delight ook. Cruelty van vorig jaar was ook t zelfde, maar mag nog gewoon verkocht worden![]()
Oh oke! Er is dus nog hoop!![]()
Ik zie nu bij kuiper demo dat deze gewoon word geschoten en te koop is
Kan aan mij liggen dat ik het verkeerd heb gehoord maar volgens mij had ik het goed
Ben net nog even langs Intratuin Apeldoorn geweest, de Daredevil stond nog gewoon in de showroom![]()