Cruelty

Hopen dat ze wel weer een nieuwe partij Cruelty durven te maken die nog net zo goed is als de eerste batch.

Zie hem anders niet op de website staan

Waarschijnlijk besteld bij vwperdoos?

Intratuin Apeldoorn had nog niets gehoord van Wolff de leverancier. Al kon ik wel geld terug krijgen daar als ze niet geleverd worden (Wat eigenlijk al definitief is). Maargoed misschien heeft Wolff een leuk alternatief.

Ik kan hem nu kopen voor 17 euro bij een vuurwerkhandelaar die elke 2 uur nieuwe acties heeft, maar grote kans dat hij de site nog niet heeft upgedate of denken jullie dat het dan nog oude versie is?

Ik kan hem nu kopen voor 17 euro bij een vuurwerkhandelaar die elke 2 uur nieuwe acties heeft, maar grote kans dat hij de site nog niet heeft upgedate of denken jullie dat het dan nog oude versie is?

Als je dat zeker wilt weten moet je even mailen of bellen. Per vw dealers is het weer anders.

Bevestiging gekregen dat de dealer genoeg oude voorraad heeft :D 1ste keer dat ik de cruelty heb en gelijk maar een 2de besteld

Komt mij nu ter ore dat de cruelty van vwperdoos oude voorraad is? Zo ja, dan spring ik een gat in de lucht:D

Waarschijnlijk besteld bij vwperdoos?

Intratuin Apeldoorn had nog niets gehoord van Wolff de leverancier. Al kon ik wel geld terug krijgen daar als ze niet geleverd worden (Wat eigenlijk al definitief is). Maargoed misschien heeft Wolff een leuk alternatief.

Intratuin verkoopt de Daredevil, dit is een omlabeling. Ik weet niet of de afkeuring daar ook voor geldt?
Was vorig jaar toch ook zo met de Gold Contoll (Vuurwerktotaal) en Pyro's Delight (Zena)?

Intratuin verkoopt de Daredevil, dit is een omlabeling. Ik weet niet of de afkeuring daar ook voor geldt?
Was vorig jaar toch ook zo met de Gold Contoll (Vuurwerktotaal) en Pyro's Delight (Zena)?

HMm oke. Ik dacht dat het allemaal het zelfde is. Maar die Daredevil is toch gewoon een Cruelty maar dan met een ander label? Of heb ik dat verkeerd

HMm oke. Ik dacht dat het allemaal het zelfde is. Maar die Daredevil is toch gewoon een Cruelty maar dan met een ander label? Of heb ik dat verkeerd

Klopt, is precies dezelfde, maar dat was met de Gold Control en Pyro's Delight ook. Cruelty van vorig jaar was ook t zelfde, maar mag nog gewoon verkocht worden :)

Ik zie nu bij kuiper demo dat deze gewoon word geschoten en te koop is
Kan aan mij liggen dat ik het verkeerd heb gehoord maar volgens mij had ik het goed

vandaag idd bij Kuiper geschoten. Mooie bak. Absurd grote effecten die ook nog eens laag kwamen. Kan me de afkeuring wel een klein beetje voorstellen maar wel erg zonde.

Back
Bovenaan