Cruelty

Deze blies alle losse cakes eruit in Rijswijk. Echt een beest van een cake! Dreunen, giga boeketten, vette kleuren, lekkere salvo's. Deze cake heeft het allemaal. Er stonden er een stuk of drie erg hoog op mijn verlanglijst te prijken, maar daarvoor moet ik nu toch echt een alternatief gaan zoeken :(

Gelukkig op tijd kunnen bestellen! Al jaren een van mijn absolute favorieten. Vreemd dat deze wereld cake opeens niet door de keuring heen komt. Maar extra van genieten komende oud en nieuw.

Gelukkig was ik ook op tijd, was eigenlijk van plan hem op t laatste moment in de winkel mee te nemen bij de losse verkoop. Half november toch voor de zekerheid besteld :D

Deze blies alle losse cakes eruit in Rijswijk. Echt een beest van een cake! Dreunen, giga boeketten, vette kleuren, lekkere salvo's. Deze cake heeft het allemaal. Er stonden er een stuk of drie erg hoog op mijn verlanglijst te prijken, maar daarvoor moet ik nu toch echt een alternatief gaan zoeken :(

Je kan altijd nog de Daredevil omlabeling van de Cruelty proberen? Die is gewoon te bestellen nog

Heb er drie. Eentje van vorig jaar en twee stuks 2015-versie besteld. Misschien bewaar ik er weer eentje om volgend jaar zeker voorzien te zijn.

Hij is toch nog gewoon verkrijgbaar, zolang de voorraad strekt? :)

De winkel waar ik deze zou kopen, heeft de omlabeling niet in het assortiment. En omdat er geen oude voorraad is, zou er nieuwe voorraad uit 2016 binnen komen. Dat gaat dus nu niet gebeuren. Misschien dat er met de losse verkoop nog iets geregeld kan worden, maar ik reken er niet op.

De winkel waar ik deze zou kopen, heeft de omlabeling niet in het assortiment. En omdat er geen oude voorraad is, zou er nieuwe voorraad uit 2016 binnen komen. Dat gaat dus nu niet gebeuren. Misschien dat er met de losse verkoop nog iets geregeld kan worden, maar ik reken er niet op.

Zijn er geen andere Wolff dealers in de buurt?

Ongetwijfeld, maar daar heb ik geen tijd voor als ik drie dagen zelf vuurwerk moet verkopen en 'mijn' winkel de Cruelty met een leuke personeelskorting aan had kunnen bieden :wink:

Blijft een mooi ding, zo jammer dat deze is afgekeurd voor 2016. Al vroeg in het jaar deze besteld, dus ik hoop dat ze bij mij nog worden uitgeleverd.

Back
Bovenaan