Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze blies alle losse cakes eruit in Rijswijk. Echt een beest van een cake! Dreunen, giga boeketten, vette kleuren, lekkere salvo's. Deze cake heeft het allemaal. Er stonden er een stuk of drie erg hoog op mijn verlanglijst te prijken, maar daarvoor moet ik nu toch echt een alternatief gaan zoeken :(
Je kan altijd nog de Daredevil omlabeling van de Cruelty proberen? Die is gewoon te bestellen nog
Deze blies alle losse cakes eruit in Rijswijk. Echt een beest van een cake! Dreunen, giga boeketten, vette kleuren, lekkere salvo's. Deze cake heeft het allemaal. Er stonden er een stuk of drie erg hoog op mijn verlanglijst te prijken, maar daarvoor moet ik nu toch echt een alternatief gaan zoeken :(
De winkel waar ik deze zou kopen, heeft de omlabeling niet in het assortiment. En omdat er geen oude voorraad is, zou er nieuwe voorraad uit 2016 binnen komen. Dat gaat dus nu niet gebeuren. Misschien dat er met de losse verkoop nog iets geregeld kan worden, maar ik reken er niet op.