Cruelty

Wolff heeft er niet voldoende,kan ik je melden. Neem van mij aan dat cruel traction een serieuze optie is. Zijn zelfde cakes met een ander effect.

Ik kan me niet voorstellen dat ze losse cakes uit boxen gaan gebruiken daarvoor. Misschien gebruiken ze een deel oude voorraad en hebben ze nog een aantal Daredevil's (omlabeling) staan?

Ik heb vanmiddag ook contact gehad met Wolff en ze gaven aan dat ze nog niet wisten wat de vervanger zou worden, ze zouden dat wel bekend maken via Vuurwerkcrew zeiden ze :)

Ik kan me niet voorstellen dat ze losse cakes uit boxen gaan gebruiken daarvoor. Misschien gebruiken ze een deel oude voorraad en hebben ze nog een aantal Daredevil's (omlabeling) staan?

Wanneer ze omlabelingen hadden gehad was er niet speciaal gezegd dat ze zoeken naar een oplossing. Dan hadden ze gezegd; haal de Cruelty uit je collectie en wat we tekort komen vullen we aan met omlabelingen.

Wanneer ze omlabelingen hadden gehad was er niet speciaal gezegd dat ze zoeken naar een oplossing. Dan hadden ze gezegd; haal de Cruelty uit je collectie en wat we tekort komen vullen we aan met omlabelingen.

Het is nu nog vooral speculeren, misschien dat Wolff de voorraad (Daredevil en oude batch Cruelty) verdelen onder de winkeliers en dan op volgorde van bestelling? En dan voor de rest een mooie vervanger kiezen?

Opvallend: Mijn Wolff dealer heeft de Crank zojuist uit de Vuurwerkland webshop gehaald, maar de Cruelty staat er nog gewoon in?

Hoop dat ik er een van de oude batch krijg, is het eerste jaar dat ik hem zou hebben, hoop hem nog mee te maken voor die helemaal verdwijnt.

Was ook een beestachtige cake.
Zonde van dit pareltje dit kwam echt in de buurt van een shell die salvos vond ik. persoonlijk.

Hopen dat de finaciele strop voor wolf meevalt prijs en kwaliteit staan ze bij mij er erg hoog op.

Wat een shit nieuws zeg! Had er 3 Crueltys/Daredev besteld bij intratuin.

Was ook nog van plan aantal Crank te bestellen maar dat wordt em dus niet zo te horen

Het wordt steeds gekker in dit te volle landje, we moeten nog meer boze geesten wegknallen met O&N jongens. :wink:

Ik heb zojuist ook gehoord dat ze een cake uit de Cruel Traction/Black Cobra 120/Rage/Traction Reaction als vervanger willen gaan aanbieden, is nog niet helemaal definitief zeker.

Waarschijnlijk hebben diegene die de Cruelty nog op de (Vuurwerkland)site hebben nog een restvoorraad, Wolters Vuurwerk in Klarenbeek(https://vuurwerkland.nl/wolters) heeft er nog een paar staan hoorde ik net, is dus op=op nu.

Ik heb zojuist ook gehoord dat ze een cake uit de Cruel Traction/Black Cobra 120/Rage/Traction Reaction als vervanger willen gaan aanbieden, is nog niet helemaal definitief zeker.

Waarschijnlijk hebben diegene die de Cruelty nog op de (Vuurwerkland)site hebben nog een restvoorraad, Wolters Vuurwerk in Klarenbeek(https://vuurwerkland.nl/wolters) heeft er nog een paar staan hoorde ik net, is dus op=op nu.

Dat zou een mooie vervanger zijn! Nou, ben benieuwd:D

Back
Bovenaan