leroy stb
VWC lid
Ben ik benieuwd naar je bron!![]()
Vraag het aan je contactpersoon bij wolff

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik benieuwd naar je bron!![]()
Wolff heeft er niet voldoende,kan ik je melden. Neem van mij aan dat cruel traction een serieuze optie is. Zijn zelfde cakes met een ander effect.
Ik kan me niet voorstellen dat ze losse cakes uit boxen gaan gebruiken daarvoor. Misschien gebruiken ze een deel oude voorraad en hebben ze nog een aantal Daredevil's (omlabeling) staan?
Wanneer ze omlabelingen hadden gehad was er niet speciaal gezegd dat ze zoeken naar een oplossing. Dan hadden ze gezegd; haal de Cruelty uit je collectie en wat we tekort komen vullen we aan met omlabelingen.
Opvallend: Mijn Wolff dealer heeft de Crank zojuist uit de Vuurwerkland webshop gehaald, maar de Cruelty staat er nog gewoon in?
Bij vuurwerkland - Steenbergen staan ze beide op uitverkocht
Die waren volgens mij al uitverkocht voordat ze afgekeurd waren
Helaas niet![]()
Ik heb zojuist ook gehoord dat ze een cake uit de Cruel Traction/Black Cobra 120/Rage/Traction Reaction als vervanger willen gaan aanbieden, is nog niet helemaal definitief zeker.
Waarschijnlijk hebben diegene die de Cruelty nog op de (Vuurwerkland)site hebben nog een restvoorraad, Wolters Vuurwerk in Klarenbeek(https://vuurwerkland.nl/wolters) heeft er nog een paar staan hoorde ik net, is dus op=op nu.