Cruelty

Wuuh! stress heb steenbergen meteen maar even gemaild heb er 4 in bestelling staan voor een projectje.

Heel zuur dit voor Wolff, wat ontzettend jammer dat deze 2 top cakes afgekeurd zijn.

Wat is er eigenlijk anders aan de 2016 batch ten opzichte van de batch 2015? Die zijn namelijk
vorig jaar gewoon wel goedgekeurd.

Meest voor de hand liggende is een cake uit de cruel traction als vervanger mee te geven.

Lijkt me persoonlijk heel sterk. CT was afgelopen jaar uitverkocht en nog steeds enorm populair. Is een enorm risico om deze los te trekken voor Wolff.

Mijn dealer heeft er nog een stuk of 20 dus gelukkig geen paniek hier.

Weet niet of ik hier een linkje mag plaatsen of is dat reclame?

bah baal wel van deze afkeuronzin!
Cakes die al jaren meegaan opeens onder de loep nemen.
Snap de veiligheidsprotocols wel maar wordt altijd zo overdreven!
Heb al jaren cakes met sterren tot je harses.
Wordt tijd om daar zelf te gaan werken...

Ik vind het uberhaupt raar dat een product later nog gekeurd word. Het lijkt mij dat een product eenmalig gekeurd word en wanneer dit goed is dat het gewoon klaar is? Je moet het zien als constante productie, ondanks dat oud en nieuw maar 1 keer per jaar is, gaat de productie lijkt mij wel gewoon door.

Maar iedergeval geven ze met dit soort acties alleen maar weer mensen een duw richting het illegale cirquit en maak je dat alleen maar interessanter. Zelfde als dat je geen eens meer een fatsoenlijke categorie 2 knalcake hebt, die elders in elk land van Europa gewoon goedgekeurd zou zijn maar hier niet. Producten die je gewoon jaren had en opeens niet meer kunnen. Ik vraag me af wanneer ze dat nou eens gaan begrijpen..

Als ze gewoon volledige categorie 2 producten minimaal gaan accepteren en keuren zoals ze in andere landen doen, dan ga je al een hoop tegen.

Dit is wel een heel speculatief antwoord. Wacht gewoon even af misschien heeft wolff er nog genoeg op voorraad voor de voorbestellingen tot nu toe.

Wolff heeft er niet voldoende,kan ik je melden. Neem van mij aan dat cruel traction een serieuze optie is. Zijn zelfde cakes met een ander effect.

Lijkt me persoonlijk heel sterk. CT was afgelopen jaar uitverkocht en nog steeds enorm populair. Is een enorm risico om deze los te trekken voor Wolff.

Mijn dealer heeft er nog een stuk of 20 dus gelukkig geen paniek hier.

Weet niet of ik hier een linkje mag plaatsen of is dat reclame?

Wanneer de cruel traction ruim op voorraad is moet dat geen probleem zijn.

Back
Bovenaan