Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wuuh! stress heb steenbergen meteen maar even gemaild heb er 4 in bestelling staan voor een projectje.
Meest voor de hand liggende is een cake uit de cruel traction als vervanger mee te geven.
Dit is wel een heel speculatief antwoord. Wacht gewoon even af misschien heeft wolff er nog genoeg op voorraad voor de voorbestellingen tot nu toe.Meest voor de hand liggende is een cake uit de cruel traction als vervanger mee te geven.
Wat is er eigenlijk anders aan de 2016 batch ten opzichte van de batch 2015? Die zijn namelijk
vorig jaar gewoon wel goedgekeurd.
De Cruelty is toch al een aantal jaren op de markt en nu opeens de sjaak....
Meest voor de hand liggende is een cake uit de cruel traction als vervanger mee te geven.
Wat is er eigenlijk anders aan de 2016 batch ten opzichte van de batch 2015? Die zijn namelijk
vorig jaar gewoon wel goedgekeurd.
Dit is wel een heel speculatief antwoord. Wacht gewoon even af misschien heeft wolff er nog genoeg op voorraad voor de voorbestellingen tot nu toe.
Wolff heeft er niet voldoende,kan ik je melden. Neem van mij aan dat cruel traction een serieuze optie is. Zijn zelfde cakes met een ander effect.
Lijkt me persoonlijk heel sterk. CT was afgelopen jaar uitverkocht en nog steeds enorm populair. Is een enorm risico om deze los te trekken voor Wolff.
Mijn dealer heeft er nog een stuk of 20 dus gelukkig geen paniek hier.
Weet niet of ik hier een linkje mag plaatsen of is dat reclame?