Cruel Traction

Hij is er nu al een tijdje dus het speciale is er voor mij ook een beetje vanaf. Zijn inmiddels veel betere boxen op de markt, maar dit is wel een box waardoor andere importeurs er een schepje bovenop moesten doen heb ik het idee:D sindsdien echt veel topboxen op de Nederlandse markt:)

De foto's nog eens goed bekeken. Op de eerste doos, waar de kooi in zat, stond een un-nummer met het jaartal 2017. De andere doos, waar de potten in zitten, stond lot 2015-4. Had ik dan toch de 2017 versie? Maar wat betekent dan lot 2015-4?
Foto's van voorgaande 2 jaar erbij gezocht, en daar staat ook op de doos waar de potten in zaten ook: lot 2015-4. Alleen had ik toen geen dozen met kooiconstructie meegeleverd gekregen. Zou, lot 2015-4, misschien een andere betekenis hebben als de productiedatum?
Misschien iemand die dit weet?

Topic even door gebladerd en ik kom dit tegen: post 1032. Daar zie je duidelijk op de foto, lot 2015-01. Misschien een nummer wat de verschillende benamingen van dit product aanduidt. Aangezien het in post 1032 van dit topic over de rage/black cobra 120 gaat.
En aangezien er sowieso 4 variaties bestaan, denk ik daaraan. Er is een Cruel traction, een rage, een black cobra 120 en een traction reaction op de markt. Ook al zijn ze niet allemaal hetzelfde qua uitwerking. Maar toch vind ik het vreemd. Als consument kun je dus aan de doos zelf niet zien welk jaartal je hebt, je hebt dan de doos nodig met kooiconstructie.

2de jaar op rij deze bak, en ondanks de vele wind ging die het hardst en schoot o.a. Transbomber, Zena Cakebox, Immortal Gold en Original Finest er keihard uit.

Blijft een gruwelijke bak, sowieso volgend jaar weer en hopelijk in een dikke actie 2x van mee te nemen :).

Ik had 'm een jaartje laten staan, maar dit jaar was ie weer terug. Wat een heerlijke bak blijft dit zeg.. Wederom een van de mooiste blokken! Nog altijd enorm wijde boeketten en een heerlijk tempo met al die salvo's!

speciale is er wel een beetje vanaf.
Kwam ook kleiner over dan voorgaande jaren
gefilmd met een aardappel:p

Ik heb hem afgelopen keer gehad, leuk om gehad te hebben maar niet speciaal genoeg als de Transbomber bv.

Die van mij hielt er na 1 salvo al mee op, dus heb nog 5 en een halve cake in de schuur staan. Kan misschien aan het weer hebben gelegen (regen). Maar als een cake eenmaal brand, dan moet hij toch wel door kunnen gaan?:shocked:

Voor de derde keer op rij aanwezig en hij ramde er weer vrolijk op los! Wel het gevoel dat de effecten niet meer zo vol en groot zijn als vorige jaren. Ook de laatste cake is duidelijk aangepast (Cruelty?). De burst is wel onverminderd hard, zeker met die salvo's!

Met GoPro gefilmd

Potverdrie wat blijft dit toch een geweldige cakebox. Misschien iets minder geworden maar nog steeds heel goed. Staat hier al 3 jaar oprij in de straat, denk dit jaar ook weer. Voor 100euro in de freakacties is dit een prima aankoop en altijd goed voor een hoop ohhs en aaahs bij het publiek

Note: de 2017 versie heb ik nog niet gehad alleen 2015 en 2016

Even een reactie en de terechte reacties daarop verwijderd. Nu weer on topic over de CT wat een prachtbak is al jaren.

Laatst bewerkt:
Er staat er hier nog 1 te drogen, de 2016 versie. Niet aan toegekomen afgelopen jaarwisseling.

Blijft toch een prachtige cakebox!

Back
Bovenaan