Cruel Traction

Dat moet een stuk goedkoper kunnen. B.v. bij Vuurwerk Huizen voor 112 nog wat. O, voor de pyrofreakprijzen moet je voor die prijs misschien al voorbesteld hebben...

Dat moet een stuk goedkoper kunnen. B.v. bij Vuurwerk Huizen voor 112 nog wat. O, voor de pyrofreakprijzen moet je voor die prijs misschien al voorbesteld hebben...

Ik heb de mogelijkheid niet om te bestellen voor freakprijzen, vandaar mijn vraag ook in dit topic.
Zouden jullie er 150 voor neertellen?

Iedereen zijn situatie is anders...de één kan veel geld in vuurwerk steken, de ander minder, de één vindt dit belangrijk, de ander dat. Persoonlijk zou ik er geen 150 euro voor over hebben. Kan daar meer en beter vuurwerk voor krijgen. Hoewel het een supergave cakebox is, topper.
Ik ga in ieder geval mooi nog wat bijkopen voor freakprijzen. Wie zoekt zal vinden, succes!

Ik heb de mogelijkheid niet om te bestellen voor freakprijzen, vandaar mijn vraag ook in dit topic.
Zouden jullie er 150 voor neertellen?

in groningen kun je hem nog voor 119 krijgen

Voor 150 euro zou ik ook nog de nieuwe boxen van evolution overwegen zoals de vision of exctasy 120s die bied meer variatie en duurt wat langer. Hou je echt van een rambak met dikke salvos die op elkaar lijken dan is de cruel traction de enige topper.

Deze morgen maar eens doorlonten, zie er een beetje tegenop omdat er geen quickfuse onder het blok loopt...

Heb batch 2015, zou dus best goed moeten knallen, hoewel ik er vertrouwen in heb dat batch 2016 minstens even goed is!

Deze morgen maar eens doorlonten, zie er een beetje tegenop omdat er geen quickfuse onder het blok loopt...

Heb batch 2015, zou dus best goed moeten knallen, hoewel ik er vertrouwen in heb dat batch 2016 minstens even goed is!

Deze box is super goed 2014 en 2015 ook gehad wat een retegoeie bak blijft het...

Doorlonten valt mee bij deze ,.de overgang aansluitingen van de cakes kun je heel dicht op elkaar maken.. dan kom je op ongeveer 1 tot 1,5 cm tussen de cakes ..dat is bijna te verwaarlozen..tevens zijn ze zo gemaakt dat je maar tussen 4 potten A / B en E & F wat karton moet doen voor overslag..rest is poepen zonder drukken......

Bij het doorlonten kwam ik er achter dat de reserverlont van een van de cakes los zat. Kon hem er uithalen. Heb het ca. 2,5 cm in de tube gedrukt en ben verder gegaan met doorlonten.

Wat denken jullie, is er kans op een stop of zitten lonten vaker los in tubes?

Bij het doorlonten kwam ik er achter dat de reserverlont van een van de cakes los zat. Kon hem er uithalen. Heb het ca. 2,5 cm in de tube gedrukt en ben verder gegaan met doorlonten.

Goed vast in de tube drukken.
Moet goed gaan. ��
Ik had vorig jaar een single shot, waar geen lont in zat.
Viscolont er in gedouwd en vlammen maar. ��

Ik heb dat vorig jaar ook gehad. Lont terug geduwd, tyrap er om met de volgende cake (dus gewoon door gegaan met doorlonten) en alles ging gewoon na elkaar af. Geen probleem dus. Succes.

Doorlonten valt mee bij deze ,.de overgang aansluitingen van de cakes kun je heel dicht op elkaar maken.. dan kom je op ongeveer 1 tot 1,5 cm tussen de cakes ..dat is bijna te verwaarlozen..tevens zijn ze zo gemaakt dat je maar tussen 4 potten A / B en E & F wat karton moet doen voor overslag..rest is poepen zonder drukken......

Alu foli ook goed of niet.

Ik heb hem ook doorgelont, maar heb hem wel weer terug in de doos gedaan. Is er dan kans op dat het lontje niet ontbrandt omdat het geen lucht krijgt? Of valt dit wel mee?

Back
Bovenaan