Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat moet een stuk goedkoper kunnen. B.v. bij Vuurwerk Huizen voor 112 nog wat. O, voor de pyrofreakprijzen moet je voor die prijs misschien al voorbesteld hebben...
Ik heb de mogelijkheid niet om te bestellen voor freakprijzen, vandaar mijn vraag ook in dit topic.
Zouden jullie er 150 voor neertellen?
Deze morgen maar eens doorlonten, zie er een beetje tegenop omdat er geen quickfuse onder het blok loopt...
Heb batch 2015, zou dus best goed moeten knallen, hoewel ik er vertrouwen in heb dat batch 2016 minstens even goed is!
Deze morgen maar eens doorlonten, zie er een beetje tegenop omdat er geen quickfuse onder het blok loopt...
Heb batch 2015, zou dus best goed moeten knallen, hoewel ik er vertrouwen in heb dat batch 2016 minstens even goed is!
Bij het doorlonten kwam ik er achter dat de reserverlont van een van de cakes los zat. Kon hem er uithalen. Heb het ca. 2,5 cm in de tube gedrukt en ben verder gegaan met doorlonten.
Wat denken jullie, is er kans op een stop of zitten lonten vaker los in tubes?
Bij het doorlonten kwam ik er achter dat de reserverlont van een van de cakes los zat. Kon hem er uithalen. Heb het ca. 2,5 cm in de tube gedrukt en ben verder gegaan met doorlonten.
Wat denken jullie, is er kans op een stop of zitten lonten vaker los in tubes?
Doorlonten valt mee bij deze ,.de overgang aansluitingen van de cakes kun je heel dicht op elkaar maken.. dan kom je op ongeveer 1 tot 1,5 cm tussen de cakes ..dat is bijna te verwaarlozen..tevens zijn ze zo gemaakt dat je maar tussen 4 potten A / B en E & F wat karton moet doen voor overslag..rest is poepen zonder drukken......
Yep werkt ook goed