Cruel Traction

Ik ben zeer benieuwd of men bij Wolff de kwaliteit heeft kunnen behouden. Ik heb er vertrouwen in maar ergens wantrouw ik elke importeur, puur gebaseerd op ervaringen ui het verleden :D. Toch is ook deze al gewoon besteld, hopelijk is de 2016 batch weer net zo goed als afgelopen jaren. Heeft iemand enig idee of die lichting al in NL is?

Ik ben zeer benieuwd of men bij Wolff de kwaliteit heeft kunnen behouden. Ik heb er vertrouwen in maar ergens wantrouw ik elke importeur, puur gebaseerd op ervaringen ui het verleden :D. Toch is ook deze al gewoon besteld, hopelijk is de 2016 batch weer net zo goed als afgelopen jaren. Heeft iemand enig idee of die lichting al in NL is?

2016 is al in Nederland! Wij hebben hem inmiddels in de bunkers!

@rickagovv Zou hem doorlonten anders doe je echt afbreuk aan dit product.

Wat een vette bak blijft dit komt goed over op de film van raider. :D

Gisteren heb ik deze ook bij de Rijswijkse Vuurwerkhal gezien. Voor mij nog steeds de beste cakebox :) Ik vond de Cruel Traction qua boeketgrootte en burstknal echt beter dan de Immortal Gold, Four Seasons, Festival Show 150 een Solar Storm. Alleen de Exodus knalde in de tweede helft dit blok eruit, maar dat is ook logisch met 25 gram versus 15 gram per schot.
Ondanks dat ik deze al twee jaar achter elkaar heb gehad, staat ie gewoon wéér op m'n lijstje.

@rickagovv Zou hem doorlonten anders doe je echt afbreuk aan dit product.

Wat een vette bak blijft dit komt goed over op de film van raider. :D

Ik twijfel een beetje na het verhaal van Koen, ik was eerst wel van plan hem door te lonten ;)
Ik ga er even overnadenken :)

Dacht dat ik m'n lijstje compleet had, en na twee jaar te hebben gehad wat anders willen proberen. Maar na gisteren op de demo, slaat de twijfel toch weer toe om hem mee te nemen en m'n lijstje dus weer om te gooien. Het blijft gewoon een topper! Zou hem dan wel goed kunnen vergelijken met de Spectacle 120 van Evolution dan.

Zoals DarkSoul ook al aangeeft werd deze alleen door de cakes van Exodus eruit geknald gisteren, al vond ik de 4 Seasons ook behoorlijk in de buurt komen.

Ik wilde hem ook laten staan maar begin toch wel weer te twijfelen na alle enthousiaste verhalen hier. :frusty:

blijft een mooi rammende bak ind. Alleen de effecten worden soms wel eentonig.
Mijn droomversie zou meer crackling hebben tussendoor en de laastste salvo bestaand uit salutes :D

Ik wilde hem ook laten staan maar begin toch wel weer te twijfelen na alle enthousiaste verhalen hier. :frusty:

Had hem afgelopen oud en nieuw.
Kon mij niet overtuigen. En vond de effecten nou niet veel spectaculairder dan andere boxen.

Kan wat mij betreft niet tippen aan de 4seasons

Gisteren heb ik deze ook bij de Rijswijkse Vuurwerkhal gezien. Voor mij nog steeds de beste cakebox :) Ik vond de Cruel Traction qua boeketgrootte en burstknal echt beter dan de Immortal Gold, Four Seasons, Festival Show 150 en Solar Storm.

Ja, daar sluit ik me volledig bij aan.
De Evo-boxen zijn de hype, en het hele rijtje dat Dark Soul opnoemt is zonder meer goed, maar deze C.T. is wat mij betreft nog niet overtroffen.
De enige box die tot nu toe meer indruk op me heeft gemaakt is de Best for Last, maar dat is natuurlijk een appels en peren verhaal...

blijft een mooi rammende bak ind. Alleen de effecten worden soms wel eentonig.
Mijn droomversie zou meer crackling hebben tussendoor. :D

Ben jij gek.
Ik ben juist blij dat de Cruell Traction bijna geen crackling heeft.
En die knal finale kan je oplossen, white thunder er aan vast knopen en rammen maar.

Ik heb er een besteld dit jaar, maar twijfel toch of ik hem wel moet doorlonten... Komt hij als je hem los afsteekt ook goed tot zijn recht? :)

De cakes zijn los ook te gek. 2 jaar terug 2x gekocht. Kwam mijn stookmaat met nummer 3 aan. We hebben er toen 1 los geschoten. Was ook prima.

Is inderdaad een fantastische box. Vorig jaar weer 2 gekocht. Dit jaar niet besteld. Na 5x tijd om weer wat anders te ontdekken maar is zeker een grote aanrader!

De cakes zijn los ook te gek. 2 jaar terug 2x gekocht. Kwam mijn stookmaat met nummer 3 aan. We hebben er toen 1 los geschoten. Was ook prima.

Is inderdaad een fantastische box. Vorig jaar weer 2 gekocht. Dit jaar niet besteld. Na 5x tijd om weer wat anders te ontdekken maar is zeker een grote aanrader!

Mag ik mischien vragen wat je zo fantastisch eraan vond? Want mischien moet ik deze box nog een kans geven of heb ik wat gemist? Afgelopen jaar

Back
Bovenaan