Cruel Traction

Om eerlijk te zijn, 5 tegelijk geeft wel veel geweld maar als je em gewoon 1 tegelijk schiet zie je het effect wel duidelijker. Ik vindt dat de Cruel Traction samen met de immortal gold toch wel de mooiste cakebox is.

Ik hou best van rammen en een beetje chaos maar dit is me iets te veel van het goede :p neemt het sierlijke van die mooie box weg.

Al kan ik me voorstellen dat je dat geen reet kan interesseren als je er voor staat :'D

Ik hou best van rammen en een beetje chaos maar dit is me iets te veel van het goede :p neemt het sierlijke van die mooie box weg.

Al kan ik me voorstellen dat je dat geen reet kan interesseren als je er voor staat :'D

Ik snap wat je bedoeld , maar wat zou je zelf doen als je 50+ cakeboxen/serie's op een korte tijd onschadelijk wil/moet maken :devil:

Ps: Op de filmpjes komt het ook niet zo tot zijn recht als dat je ervoor staat idd.

Op bovenstaand filmpje vind ik hem niet zoo heel overtuigend, of ligt dat aan mij?
Of zijn we inmiddels 'gewend' geraakt aan de kwaliteit van de CT?

Afgelopen maandag de Cruel Traction weer live gezien bij de demo.

Deze knalde naar mijn mening nog steeds alles eruit! :D

Ik neem hem dit jaar gewoon weer mee. Tis gewoon een klassebox. Op de film hierboven presteert hij zoals ie zijn moet. Niets mis mee.

Ik heb hem nog nooit geschoten, is die het waard dit jaar?

Bij Hqfireworks in België verkopen ze misschien nog de versie van vorig jaar? is die beter of net zo goed als de 2016 versie?

Ik heb hem nog nooit geschoten, is die het waard dit jaar?

Bij Hqfireworks in België verkopen ze misschien nog de versie van vorig jaar? is die beter of net zo goed als de 2016 versie?

Zekers de moeite waard afgelopen jaar er 4 tegelijk geschoten super actie in de lucht niet normaal meer.

Back
Bovenaan