Cruel Traction

Nou vooruit, zal ik ook maar reageren!

Wat een geweldige bak was het weer. Zeker 1 van de toppers van de avond.
Als er een XXL versie op de markt komt a la Zena Revolution zou het helemaal geweldig zijn!

Filmpje op youtube in 4k;

Mag ik vragen hoe jullie hem hebben doorgelont? Ik zelf heb de lont naar beneden doorgescheurd. Er zat alleen op de helft van de cake karton strak om de lont gedraaid waardoor ik hem vanaf daar heb door moeten lonten. Met als gevolg kleine pauzes tussen de cakes. Ik durfde het karton wat strak om de lont gedraaid zat niet los te snijden.

Mag ik vragen hoe jullie hem hebben doorgelont? Ik zelf heb de lont naar beneden doorgescheurd. Er zat alleen op de helft van de cake karton strak om de lont gedraaid waardoor ik hem vanaf daar heb door moeten lonten. Met als gevolg kleine pauzes tussen de cakes. Ik durfde het karton wat strak om de lont gedraaid zat niet los te snijden.

Kan je gewoon doorsnijden, geen probleem. Eventueel na het doorlonten een tape-je erop voor je eigen gemoedsrust.

Oke top, want toen ik dat karton een stukje los peuterde zag ik zwart kruit zitten dus ik dacht laat maar. Maar in principe kan je het dus wel los halen dan weet ik dat thx!

Beviel afgelopen jaarwisseling uitstekend,dus gelijk maar weer eentje gescoord nu ze er nog zijn. tnx vw huizen!

Wat ik begrepen heb is dat de China Red versie gelijk aan die van Wolff. Waarschijnlijk zelfs uit dezelfde fabriek.

De Full Traction is gewoon namaak, niet eens goede namaak zo te lezen.

China Red heeft in overleg met Wolff de Cruel Traction laten omlabelen naar Traction Reaction.
Gewoon uit dezelfde fabriek, geen namaak, geleverd door Wolff.:D

Heeft iemand er een filmpje van ?

gr.

Edwin

Mijn video van de Cruel Traction. Na een aantal seconden is het beeld recht, excuses voor de eerste paar seconden ;)

Heerlijke doorlontbox.

Super bak maar heb um nu 2 keer gehad.
En ga um bewust even overslaan dit jaar.
Zo ga ik de kans geven aan nieuwe cakes.

Super bak maar heb um nu 2 keer gehad.
En ga um bewust even overslaan dit jaar.
Zo ga ik de kans geven aan nieuwe cakes.

Ik heb precies t zelfde. Heb m 2 jaar achter elkaar gehad, dit jaar zelfs 2 stuks waarvan de 1e maandagochtend in elkaar was gezet denk en laat m dit jaar ook staan. Genoeg ander moois om te proberen.

Ook ik laat hem dit jaar staan, heb in m'n budget ruimte voor 1 cakebox en dat is dit jaar de Spectacle-120 geworden van Evolution. Heb er twee jaar van staan te genieten, dus om de kwaliteit hoef je het niet te laten.

Is een hele show op zich zo met 2 x de cruel traction, wat een geweld.
Bedankt Vuurwerkkoning voor het mooie filmpje.

Back
Bovenaan