Inderdaad. Hoe kan je dat nou weten. Laten we maar eens de winkeliersdemo's afwachten dan kunnen we zien hoe hij dit jaar presteert. Ik neem hem in ieder geval zeker weer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
de crual traction/black cobra 120 was vorig jaar erg goed, te goed zelfs..
heb gehoord dat de versie van dit jaar (nieuwe batch) een stuk minder goed zal presteren
als je de versie van vorig jaar kunt krijgen zou ik hem zeker nemen
ik lees veel over vonk overslag, kartonnetjes die door branden etc
ik heb nog nooit een doorlontbox/cakebox gehad en heb nu 2x de crual traction 2014 versie besteld
nu wil ik dat deze mooi af gaan en in 1 stuk door lopen, dus geen pauzes. ben erg bang op vonk overslag/doorbranden zat zelf te denken de blokjes in te pakken met aluminiumfolie? of misschien kartonnetjes tussen de blokjes te doen. hoop dat er wat mede freaks zijn die me willen helpen
Tja, als je dit schrijft....
Maar daarvoor dit aangeeft:
...Dan geven je posts mij het gevoel dat je nu gekozen hebt om een keer boxen te kopen en de topper van afgelopen jaar hebt gekocht, maar bang bent dat het haast niet meer zo goed kan zijn en je je eigen aankoopbeslissing in twijfel aan het trekken bent.
Het is prima om ergens over te twijfelen of onzeker te zijn (daarvoor is dit een forum en proberen we uiteraard te helpen), maar om dit soort dingen te schrijven zonder duidelijk verifieerbare bron wekt alleen maar onnodige verwarring.
Uitverkocht bij wolff toch ? Winkels kunnen ze nog wel hebben dacht ik ...
Uitverkocht bij wolff toch ? Winkels kunnen ze nog wel hebben dacht ik ...
Tja, als je dit schrijft....
Maar daarvoor dit aangeeft:
...Dan geven je posts mij het gevoel dat je nu gekozen hebt om een keer boxen te kopen en de topper van afgelopen jaar hebt gekocht, maar bang bent dat het haast niet meer zo goed kan zijn en je je eigen aankoopbeslissing in twijfel aan het trekken bent.
Het is prima om ergens over te twijfelen of onzeker te zijn (daarvoor is dit een forum en proberen we uiteraard te helpen), maar om dit soort dingen te schrijven zonder duidelijk verifieerbare bron wekt alleen maar onnodige verwarring.
CT was toch hartstikke uitverkocht?! Alle bestellingen in de freak- en voorverkoop is toch batch 2015?!