Cruel Traction

Inderdaad. Hoe kan je dat nou weten. Laten we maar eens de winkeliersdemo's afwachten dan kunnen we zien hoe hij dit jaar presteert. Ik neem hem in ieder geval zeker weer.

Als ik kijk naar de Exodus die van dezelfde kwaliteit was op de demo als de Cruel Traction en uit 2015 komt verwacht ik dat de Cruel Traction ook gewoon nog dezelfde kwaliteit heeft als afgelopen jaar. Geen slapende honden wakker maken zonder dat je weet of er ook maar iets van waar is.

Gewoon lekker bestellen, de Cruel Traction is een top bak :)

Dit jaar besteld vorig jaar op demos gezien toen zei ik nog tegen me meisje oplichters staat nooit in de straat
Uit de vele filmpjes st9nd hij er dus toch.
Nu voor een heel mooi prijsje kunnen meebestellen.
Wel een beetje bang tis wel langer bekend dat top producten wat eigelijk te mooi is een jaar erop een stuk minder presteren.
Hoewel ik dat nooit bij wolf heb gezien de cruelty stars over paris dat zijn to h al zeker 2 jaar erg dikke uitwerkingen en knallen.
Dus de angst word zo gezien toch minder.
Maarja wel batch 2015 nu en je weet het maar nooit met de chineejses

De Kick the Sky (Underground vuurwerk) presteerde ook goed op de winkeliersdemo. En die schijnt ook uit de Cruel Traction fabriek te komen. Ik maak mij voorlopig geen zorgen.

Tja, als je dit schrijft....
de crual traction/black cobra 120 was vorig jaar erg goed, te goed zelfs..
heb gehoord dat de versie van dit jaar (nieuwe batch) een stuk minder goed zal presteren
als je de versie van vorig jaar kunt krijgen zou ik hem zeker nemen

Maar daarvoor dit aangeeft:
ik lees veel over vonk overslag, kartonnetjes die door branden etc

ik heb nog nooit een doorlontbox/cakebox gehad en heb nu 2x de crual traction 2014 versie besteld
nu wil ik dat deze mooi af gaan en in 1 stuk door lopen, dus geen pauzes. ben erg bang op vonk overslag/doorbranden zat zelf te denken de blokjes in te pakken met aluminiumfolie? of misschien kartonnetjes tussen de blokjes te doen. hoop dat er wat mede freaks zijn die me willen helpen

...Dan geven je posts mij het gevoel dat je nu gekozen hebt om een keer boxen te kopen en de topper van afgelopen jaar hebt gekocht, maar bang bent dat het haast niet meer zo goed kan zijn en je je eigen aankoopbeslissing in twijfel aan het trekken bent.

Het is prima om ergens over te twijfelen of onzeker te zijn (daarvoor is dit een forum en proberen we uiteraard te helpen), maar om dit soort dingen te schrijven zonder duidelijk verifieerbare bron wekt alleen maar onnodige verwarring.

...Dan geven je posts mij het gevoel dat je nu gekozen hebt om een keer boxen te kopen en de topper van afgelopen jaar hebt gekocht, maar bang bent dat het haast niet meer zo goed kan zijn en je je eigen aankoopbeslissing in twijfel aan het trekken bent.

Het is prima om ergens over te twijfelen of onzeker te zijn (daarvoor is dit een forum en proberen we uiteraard te helpen), maar om dit soort dingen te schrijven zonder duidelijk verifieerbare bron wekt alleen maar onnodige verwarring.

Hij geeft toch aan dat hij 2x de 2014 versie heeft besteld en dus niet de 2015. Dus klopt het niet helemaal wat je nu zegt.

Winkels kunnen inderdaad nog een voorraad hebben maar die zal wel schaars zijn aangezien de CT echt een (verkoop-)topper was vorig jaar!

Ze zeggen wel meer,maar dan wordt het tegendeel bewezen. Wolff is volgens mij,vrij solide qua kwaliteit. Gewoon kopen.

ik heb het bij mijn wolf importeur gehoord, die gaf aan als ik een crual traction zou willen hebben dat ik dan beter die van vorig jaar kon kopen. 100% bevestigen kan ik dit natuurlijk niet maar ik heb in ieder geval gewoon de oude gereserveerd.
sorry voor het paniek zaaien maar dit is ook maar wat ik hoorde

CT was toch hartstikke uitverkocht?! Alle bestellingen in de freak- en voorverkoop is toch batch 2015?!

een wolf dealer hier in de buurt is een bekende van mij, deze had nog 2 x de crual traction en nog 2 x de immortal gold staan. heb de 2 crual traction kunnen reserveren voor 90 euro per stuk

Harry loots heeft ook de ct in zn assortiment, ik weet niet zeker maar gok dat dir waarschijnlijk de 2014 versie is.
Ikzelf heb m lekker bij pyrofreaks huizen bestelt en vertrouw wolff erop dat ie weer net zo goed is.

Tjonge jonge wat een gezeik toch over 2014 of 2015 versie! Waarom toch? Als iets heel goed is en de topbak van t jaar wat Wolff ook goed in de smiezen heeft die hamert echt wel op de goede productie en kwaliteit want financieel is dat natuurlijk ook van belang voor Wolff. Geloof er toch s in dat dit gewoon goed komt, ikzelf maak me er geen zorgen over iig...

Back
Bovenaan