Cruel Traction

Idd want de 20 shots cakes van 1 kaliber zijn lastig vierkant te maken ,,, denk ik zo .

Vind het wel grappig dat in de startpost-foto gewoon wat stukken karton om de cakes zijn geplakt .

Ze hebben nu gewoon een goede productfoto, vorig jaar een snel gemaakte dummie uit eigen printer ofzo.
Maar hij is niet aangepast hoor, cakes zijn ook gewoon 4 x 5 dus rechthoekig. :wink:

Vorig jaar 85,- betaald voor de Back Cobra 120.
Als ik die kans dit jaar weer krijg dan weet ik het wel.
\ \| || |/ /
Kan niet wachten tot 1 oktober wanneer TP online komt :sint:

Ik hoop dat ze de kwaliteit hebben weten te behouden. Als hij dit jaar ongewijzigd is...man, dan weet ik zeker dat ik een hoop artikelen bij andere importeurs doorstreep. Zoals deze vorig jaar was, ondanks het te lage tempo, was het een fantastische bak. Zeker met 2 (of meer :devil:) tegelijk.

De Cruel Traction vond ik samen met de Six Best Possible toch wel de mooiste bakken die er te koop zijn. Tempo van deze vind ik zelf zeer goed te noemen. Niet alles hoeft een finalebak (en dus snel) te zijn. Deze vind ik "gracieus", de vrouwelijke kant van het vuurwerk. Mooi, sierlijk, soms wat furieus en dan toch weer ingetogen en adembenemend. :)

De Cruel Traction vond ik samen met de Six Best Possible toch wel de mooiste bakken die er te koop zijn. Tempo van deze vind ik zelf zeer goed te noemen. Niet alles hoeft een finalebak (en dus snel) te zijn. Deze vind ik "gracieus", de vrouwelijke kant van het vuurwerk. Mooi, sierlijk, soms wat furieus en dan toch weer ingetogen en adembenemend. :)

Haha jij beschrijft het perfect inderdaad! :)Hoewel die van mij was niet heel erg vrouwelijk te noemen...:rolleyes:

:angel:

De Cruel Traction wordt dit jaar onder verschillende namen verkocht, waaronder de Traction Reaction.
Dit is een omlabeling, officieel en speciaal voor China Red leden........:D

vr.gr.

Edwin

Back
Bovenaan