Cruel Traction

Hahaha wat een fantastische bak zeg! Helaas zelf niet gehad. Bovenaan het lijstje voor volgend jaar dan maar!

Hier hebben we ook staan genieten van deze prachtige combinatiebox, echt een topper !

Straatfilmpje :

Ik had helaas pauzes van enkele seconden tussen de cakes ondanks dat ik de lonten tot onderaan vrij had gemaakt en daar doorgelont had.

Meer mensen die hier last van hadden?

Ik had helaas pauzes van enkele seconden tussen de cakes ondanks dat ik de lonten tot onderaan vrij had gemaakt en daar doorgelont had.

Meer mensen die hier last van hadden?

Die van mij liep totaal niet door eigenlijk, echter vond ik hem zo ook wel prima. Zal van de week even filmpje uploaden.

Jesus wat een bak in de straat zeg.
Helaas had ik hem zelf niet maar die filmpjes laten zien dat heteen ware topper is.
Deze staat op de lijst voor dit jaar 100 procent zeker wolf hou hem erin!!!!!

Had deze er ook bij gehaald..Had een schotje tussen de cakes gezet maar die vatte vlam ondanks dat er alufolie tussen zat.Op een gegeven moment stonden er dus 3 cakes tegelijk aan was wel spektakel maar niet helemaal de bedoeling. :p

Had deze er ook bij gehaald..Had een schotje tussen de cakes gezet maar die vatte vlam ondanks dat er alufolie tussen zat.Op een gegeven moment stonden er dus 3 cakes tegelijk aan was wel spektakel maar niet helemaal de bedoeling. :p

Zelfde bij mij, was wel een heel spektakel, zal morgen een filmpje uploaden :)

Erg indrukwekkend! Hemelbedekkende effecten zo breed! Felle kleuren, mega harde burst, afwisseling, mooi tempo, wat wil je nog meer? Nou, volgend jaar weer deze box!

Hier ook geschoten, wel als laatst gelukkig, anders had de rest van het siervuurwerk allemaal een zachte burst gehad.
Hopelijk maakt wolff er een paar broertjes bij, (zelfde kwaliteit natuurlijk) dan weet ik wat ik koop volgend jaar.

Hopelijk wordt deze, na alle goede verhalen, dit jaar hetzelfde!
Daarnaast hopelijk geen problemen netals met de Garden of Eden is gebeurd.:sad:

Ik ben dus gelukkig niet de enige waarbij er 3 cakes tegelijk afgingen. Erg zonde, maar het was dan weer wel erg leuk om te aanschouwen! En dat terwijl ik de lonten had afgeschermd met wat aluminiumfolie.

De box zelf: Geweldig! Mooiste vuurwerk dat ik had. Hopelijk hebben ze deze dit jaar ook weer in de verkoop. Of komen ze met net zo'n goede box!

Ook het doorlonten ging niet helemaal perfect helaas. Zaten naar mijn idee teveel pauzes tussen.
Je ziet in de film cakes B-F. Cake A staat op een andere film:
B-F:

A:

Ik kan nog steeds niet geloven hoe dit mogelijk is in Nederland.. Wat een grote boeketten kwamen hier vanaf. Ik had veel toppers gekocht dit jaar, die allemaal boven gemiddeld presteerde ( Zoals de Zena Triumph ) maar niks kan hier aan tippen. Zowel de burst als de boeketten zijn echt immens..

Ik had trouwens ook last van de vonkoverslag, ondanks het alluminium folie die er heb gebruikt ( en ik had dit extra goed toegepast ). Uiteindelijk was het geen probleem want er kwam begeven moment echt een bizar effect in de lucht. Als dit volgend jaar nog mogelijk is dan haal ik in plaats van 2 stuks, 3 of zelfs 4.

Nou hier dan mijn straatfilm, echt een mooie bak als ik hem zo terugkijk, wel jammer van de overslag anders duurde hij nog een seconde of 20 langer maarja, het geweld in het midden was ook wel weer heel erg mooi :D Volgendjaar waarschijnlijk alleen dikke bakken want de kleinere potjes (bijvoorbeeld de stars over paris) is vergeleken met dit niet echt de moeite meer waard.
IMG_20141230_195246.jpgIMG_20150101_005520.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan