Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor mij ook de topper van het jaar. Kleuren onovertroffen helder en vol. Burst was ook echt heel hard, wolff ga zo door. Volgend jaar tubes maximaal vullen, benieuwd wat je dan krijgt.
Helaas ging hij bij mij na 3 cakes uit, dus daarna via reservelont aan de andere kant moeten afsteken. Maar het maakte het allemaal niet minder spectaculair. Wat een enorme rambak. Felle kleuren en prachtige effecten.
Absoluut de beste cakebox die ik gehad heb, en het beste stuk vuurwerk van heel de avond! Boeketten waren groter dan al het andere wat ik geschoten heb. Top, volgend jaar weer!
Absoluut de topper voor mij van het jaar gister in het bijzijn van familie en vrienden 2x afgestoken wat een heerlijk spektakel gaf dikke effecten en een heerlijke burst. Geweldig ook de emotie en reacties. Hierbij het filmpje
Dit ding was GRUWELIJK! Echt, dit stak met kop en schouders boven al mijn andere vuurwerk uit! Een forse categorie beter dan al het andere wat ik gezien heb. Volgens komt deze cakebox uit een fabriek die normaal gesproken professioneel vuurwerk maakt, want dit is absurd gewoon. De burst van deze box is harder dan al het andere, en de boeketten zijn groter dan al het andere. Ik dacht heel wat grote boeketten te hebben gezien van o.a. Killer Instinct (Rubro), Buurt Ass. (Rubro), en diverse 30 mm. Geisha cakes. Maar deze boeketten waren overduidelijk nog groter. Ik werd er compleet door overhoop geblazen!
Nadat ik deze 2x afgestoken had vielen alle andere cakes eigenlijk in het niet... De eerste begon goed alleen had ik 'm waarschijnlijk niet goed doorgelont waardoor de laatste cake niet afging. De tweede ging daar in tegen weer heel lekker! Het begin gaat lekker rustig schot voor schot, dan gaat het wat sneller en bij de laatste 2 cakes pompte die heerlijk de salvo's eruit. Boeketten waren erg groot en vol en de burst was weer lekker hard!
Tja, wat moet je hiervan zeggen. Mega boeketten, harde burst, mooie kleuren, heerlijke opbouw in tempo, allemaal geweldig. Ik heb hier ongelofelijk van staan genieten en was voor mij dan ook het product van 2014!!
Dit is zoals Wolff al had aangegeven het Vuurwerk van de Toekomst.