joeyvanderlee
VWC lid
Heb ze gewoon goed aan elkaar geplakt met schilderstape, moet goedgaan toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb ze gewoon goed aan elkaar geplakt met schilderstape, moet goedgaan toch?
Niet zo snel als dat roze spul maar meer van het type dat je ook bij shellkitjes tegenkomt
Door te lonten op de manier van secondes tellen?
Wat bedoel je?
Ik snap wat je bedoeld volgens mijLont dat een snelheid heeft van 1centimeter per seconde, cake A duurt 30 seconden, lont van cake a naar cake b is 28 centimeter en dus 28 seconden tot ontsteking Cake B.
Betere uitleg van de buren gejat:
'Het timen van een doorlontproject kan door te checken hoe lang een cake duurt en uit te rekenen hoeveel centimeter visco je dan tussen twee cakes moet doen. '
Duidelijk.
Je hoeft ze niet open te snijden/scheuren, je kan ze ook gewoon koppelen. Met een beetje schildertape en een alu folie erover heen voor vonkslag.
Dat opensnijden is om de vertraging minimaal te houden.
Ik snap wat je bedoeld volgens mij
dat is meer van toepassing als je verschillende types vuurwerk achter elkaar zet... als je een doorlont cake zo dicht mogelijk bij de tubes verbind loopt die zoiezo altijd goed door
Net klaar, heb ik het zo goed gedaan ?
Heb tussen de lonten nog een stuk snel lont gedaan.
Bekijk bijlage 22378
Bekijk bijlage 22379
Doe het al jaren zo, maak je niet druk. Het gaat echt wel aan, nog nooit alu folie gebruikt. Maar gebruik wel 3mm visco lont. Echter heb ik net even wat grondbloemen doorgelont aan 2mm lq visco, alles ging perfect af:. Iedereen veel plezier zo!