Cruel Traction

ik heb vandaag ook de rage opgehaald alleen bij mij zit er 2 keer cake F in en cake C ontbreekt :frusty: dan maar de dubbele f cake als finale tegelijk

ik heb vandaag ook de rage opgehaald alleen bij mij zit er 2 keer cake F in en cake C ontbreekt :frusty: dan maar de dubbele f cake als finale tegelijk

Kan ook verkeerd label zijn.
Ik had ook een keer 2 dezelfde letters bij de Cruell Traction.
Effecten waren net zoals ie moest zijn.

Hier heb ik ook weer van genoten. Voor de schandalig lage prijs waarvoor hij werd aangeboden misschien wel een van de beste prijs/kwaliteit boxen. :yes:

Dan wordt deze cake dus verkocht onder de namen Cruel Traction, Black Cobra 120 en Rage :P

5975rage.png

Die Rage had ik afgelopen Oud en Nieuw, wat een prachtige bak! 2 cakes tegelijk als finale.

Vraagje: wordt deze topbak in welke omlabeling dan ook nog gefabriceerd of zijn de exemplaren nog van oudere productiejaren? Zat standaard in de collectie, maar kon deze bij mij helaas nergens meer vinden.

Zo, op bovenstaande video's is toch ook weer te zien waarom dit ooit de beste cakebox van Nederland was. Het blijft na alle jaren nog steeds een ongekende topper. Al twee jaar niet meer in de collectie gehad, maar aankomend seizoen toch maar eens kijken of hij er weer bij kan komen. Kan nog steeds mee in zijn (freak)prijsklasse!

Vraagje: wordt deze topbak in welke omlabeling dan ook nog gefabriceerd of zijn de exemplaren nog van oudere productiejaren? Zat standaard in de collectie, maar kon deze bij mij helaas nergens meer vinden.
Volgens mij zit deze prachtige box nog steeds in het assortiment hoor.

Jaren geleden een paar keer gehad, prachtige box.
Vorig jaar voor een dump prijs tegen gekomen en meegepakt. Door de mist helaas blijven staan dus deze zal dit jaar lekker presteren. Ben benieuwd of die nog mee kan in het geweld van andere boxen!:devil:

Back
Bovenaan