Cruel Traction

Nog niet eerder gehad, maar vorig jaar zomer toch eentje kunnen kopen. Weggeschoten om 18:00 en dat was een goede kickoff! Mooie box, kekke salvo's! Mooie uitwerkingen. Denk alleen niet of ik hem weer neem. Zoals hierboven al wordt gemeld is er in de prijs range van om en nabij 100 euro genoeg moois te vinden. Maar snap nu wel waarom deze bij vele jaren in de straat heeft gestaan. Mooie box

Deze was mooi maar is inmiddels antiek te noemem op de vuurwerk markt . Voor 100 euro zijn er de laatste jaren veel betere boxxen te koop .neemt niet weg dat het een prima box was , alleen anno 2018/2019 niet meer

Deze was mooi maar is inmiddels antiek te noemem op de vuurwerk markt . Voor 100 euro zijn er de laatste jaren veel betere boxxen te koop .neemt niet weg dat het een prima box was , alleen anno 2018/2019 niet meer

Mow ik heb er weer eentje gereserveerd bij Dutch Fireworks hoor.
Ik blijf hem super vinden.

Is deze bak nog de moeite waard anno 2019? Of valt deze bak toch in het niets vergeleken bij de boxen van Pangu (garden party) en Evo? Lees hier namelijk wisselende reacties

Is deze bak nog de moeite waard anno 2019? Of valt deze bak toch in het niets vergeleken bij de boxen van Pangu (garden party) en Evo? Lees hier namelijk wisselende reacties

blijf wel een goede box . maar is geen 2014 versie . burst is minder en de spreiding dit is gewoon compacter

Volgens mij 2017 versie. De crueltys hadden toen ook van die uitklapbare voetjes en op deze cruel traction zitten ze ook. Zie tekst label boven op de cakes.

Die uitklapbare voetjes had ik dit jaar ook op de potten zitten, maar bij mij presteerde de cruel traction als vanouds. Op het bovenstaande filmpje komt de cruel traction anders over dan de versie die ik had, heel apart.
Misschien vanwege het weer tijdens de jaarwisseling van 2017/2018, of de afstand qua filmen.

Ik ben benieuwd naar de rage die ik heb besteld volgens mij badge 2017 dus die zal wel lekker droog zijn inmiddels :)

Back
Bovenaan