Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je die gezien dan. Ik alleen bij Vuurwerk Huizen maar verder niet. Jij wel?
Misschien te vinden onder naam ''black cobra''. Dat is een omlabling.Iemand enig idee of deze in omgeving Ede nog ergens voor een schappelijke prijs te verkrijgen is? Deze denk ik elk jaar wel gehad. Maar dit jaar nog niet tegengekomen..
Misschien te vinden onder naam ''black cobra''. Dat is een omlabling.
Katan heeft daar ook een versie van gemaakt.
Zag hem inderdaad nog staan onder de naam "black cobra" in Assen, alleen mijn auto zit propje vol vanuit haulerwijk. Dus laat hem ff gaan voor nu.
Whaha ja dat is ook een optie![]()
Voor een goede prijs zou ik hem niet laten staan, is echt een prachtige bak.Zag hem inderdaad nog staan onder de naam "black cobra" in Assen, alleen mijn auto zit propje vol vanuit haulerwijk. Dus laat hem ff gaan voor nu.
Zal voor een groot deel aan de wind hebben gelegen, want die stak opeens flink op, maar was niet zo onder de indruk van deze topper van weleer. Had hem wellicht moeten laten staan, wel voor een hele mooie prijs kunnen halen.
Ik weet er helaas alles van.
Dit was jaren geleden één van mijn floppers. Deze box presteert ook niet constant. Bij sommige presteerde hij wel top.
Zal voor een groot deel aan de wind hebben gelegen, want die stak opeens flink op, maar was niet zo onder de indruk van deze topper van weleer. Had hem wellicht moeten laten staan, wel voor een hele mooie prijs kunnen halen.