Cruel Traction

Ik had in 2014 de Rage en ik moet zeggen dat ik die mooier vond dan de Rage van 2015 en de Cruel Traction van 2015. De kleuren van vorig jaar zijn wat fletser en de blinkers blinken minder mooi. Daarom heb ik dit jaar gekozen voor Pangu cakeboxen en sla ik even een jaar over met de Cruel Traction/ Rage. Waar het in 2014 echt de beste cakebox ooit was, was het vorig jaar een massa product geworden. Maarja, in 2014 betaalde je bijna overal €149,95 en met geluk €120,- en dat was vorig jaar en nu dit jaar overal €99,95 bij freaksites. Dus dat compenseerd het enigzins wel! Maar het is niet meer de beste/mooiste cakebox die verkrijgbaar is.

Laatst bewerkt:
Hier idem dito. In 2014 had ik de Rage. Overigens voor maar €99,95. Die was stukken beter dan de Cruel Traction van afgelopen jaar. Had ook de indruk dat de 2014-versie een grotere spreiding en hardere bursts had. In ieder geval bij een aantal van de cakes.

Diea toch wel met andere effecten dan origineel hè. Mis vooral mn favo glitter willow cake.

Heb ct nou nóg nooit gehad haha. Ik kick niet zoals iedereen hier op de groooootste haaaardste boeketten/bursts maar selecteer op type effecten. En hypes heb ik al helemaal een broertje dood an. Magoe, volgend jaar mss ns aan de hype meedoen als ik m flink goedkoop kan krijgen, de goeie versie met die mooie glitter willows dan. Anders doe halve Escape From Hell van vwoutlet maar, zit ook zo'n mooie in.

Traction Reaction, CT of Rage, ik weet het allemaal niet meer! De TR vond ik gisteren 1 van de betere boxen, zo niet de beste box van de avond!

De effecten worden er niet kleiner op, eerder groter. Duidelijk weer de gedoodverfde favoriet voor cakebox van het jaar. Heb nog steeds niks gezien wat hieraan kan tippen, behalve de nieuwe China Red boxen op de demo vorig jaar. Maar we weten hoe dat afgelopen is, die gaan in de herkansing dit jaar!

Man wat blijft dit een ongeëvenaarde bak, puur genieten.

Filmpje is de traction reaction maar zoals we weten, een pot nat:

Heb m al stuk of 6x gehad eerste jaar 2 en 2e jaar 4 tegelijk man man wat een geweld. Ieder alvast super verl plezier ermee gewenst een absolute klasse bak....

Hier in de buurt is €149,00 het goedkoopste, maar na al die goeie verhalen, dit jaar voor t eerst besteld.

Back
Bovenaan