Cruel Traction

De rage is een 1 op 1 omlabeling van de Cruel Traction!

Goh ik dacht het vorig jaar allemaal uitgevogeld te hebben met het verschil in inhoud. Nu lees ik terug en zie dat het met de jaartallen te maken heeft gehad. Toch een een op een omblabeling blijkbaar..

Jammer want die gouden wave met gekleude sterren vond ik erg gaaf.

Maar ik zie wel wat er dit jaar uitkomt. Ik heb er vertrouwen in dat het weer een topper is!

Laatst bewerkt:
Hier nog een straatfilmpje van de Rage (helemaal vergeten te uploaden :p)
Ik heb hem helaas niet zo goed doorgelont dus er zitten wat irritante pauzes tussen :rolleyes:

Ik ben benieuwd, deze bak heb ik nog nooit gehad. Nu heb ik 1x de gewone cruel traction en 2x de full traction (katan) besteld.

De full traction schijnt niet geweldig te zijn, maar voor 69,- lijkt het me geen enorm risico. Heb een beetje impulsief de laatste 2 gekocht op de freaksite van Katan. Ik ga er nog even over nadenken of ik deze cakes als leuke gevarieerde 'budgetcakes' in de vooravond ga afsteken, of tegelijk in mijn project.

Ik ga er nog even over nadenken of ik deze cakes als leuke gevarieerde 'budgetcakes' in de vooravond ga afsteken, of tegelijk in mijn project.

Als ze een beetje zijn zoals vorig jaar, dan denk ik dat ze echt een beetje te heftig zijn voor in de vooravond...
Mijn vrouw had vorig jaar zoiets van: "Oei! Gaat dat wel goed? Is dit wel legaal spul?!?!" :D

Als ze een beetje zijn zoals vorig jaar, dan denk ik dat ze echt een beetje te heftig zijn voor in de vooravond...
Mijn vrouw had vorig jaar zoiets van: "Oei! Gaat dat wel goed? Is dit wel legaal spul?!?!" :D

Hij bedoelt de full traction van Katan! De Cruel Traction zou ik ook als topper voor na 00:00 bewaren, echt puur genieten :D

Ik ben benieuwd, maar dat was zeker een gewone variant? Ik ga mijn originele cruel traction zeker voor mijn project gebruiken, het gaat voor de vooravond om de full tractions. Dat schijnt een niet al te sterke namaak te zijn van Katan.

Oh joh, ik dacht dat het hier over de Traction Reaction ging, maar er is dus blijkbaar nóg een kloon van. :bonk:
Ik lees net dat deze Full Traction het dus niet heeft gehaald t.o.v. de CT.

heb hem zojuist voor de eerste keer besteld, lees er zo veel positieve reacties over. ziet er heel goed uit! ben benieuwd :)

Wolff Vuurwerk zegt dat de Traction Reaction exact hetzelfde is, gewoon een omlabeling dus! :D
Heb hem dit jaar voor t eerst, dus ben erg benieuwd :D

De Cruel Traction Limited edition voor 112,45 gezien bij een dealer waar ik langs ga. Is dat een nette prijs? Is ie het waard?

Ja, maar er zijn winkels die hem voor 99/100 € aanbieden.

Oke, duidelijk. Met het oog op het aantal dealers dat ik af moet (of mag) de 29e is dit mijn enige optie. Ik twijfel nog wel. Eigenlijk door het budget heen, maar wil nog 1 brute boxset toevoegen. Ze verkopen bij dezelfde hut ook het fairytail assortiment voor 119,95.

Dus: Welke kies je dan?

Oke, duidelijk. Met het oog op het aantal dealers dat ik af moet (of mag) de 29e is dit mijn enige optie. Ik twijfel nog wel. Eigenlijk door het budget heen, maar wil nog 1 brute boxset toevoegen. Ze verkopen bij dezelfde hut ook het fairytail assortiment voor 119,95.

Ik zou voor de CT gaan!

Dan zou ik voor de Cruel Traction gaan.

Back
Bovenaan