Crossette Switch

Dit blijft echt een van mijn favoriten, prachtige heldere kleuren. Dit jaar per 2 afgestoken en nog 3 bewaard voor volgend jaar al hoop stiekem ze ergens nog te kunnen aanvullen. Topper!

Wat een klasbak, jammer dat deze te laat was. Deze is zowel perfect voor een rustmoment als een finale om een beetje kleur te geven. Deze komt er hoe dan ook.

Man wat is dit een prachtig stukje vuurwerk. Deze moet er hoe dan ook komen dit jaar.

Dit is zoon prachtig ding!! Echt een schoonheid eerste klas.
Als dit een vrouw was was het de dochter van de koningin en het mooiste meisje van de klas tegelijk!

Hoe vaker ik de filmpjes van deze cake bekijk hoe mooier ik hem begin te vinden. Je ziet hem niet gek vaak voorbij komen bij winkels, maar ik zal en moet deze hebben dit jaar.

Met zoveel kleuren is het echt een beauty van een cake. Voor mij zou hij wel iets langzamer mogen schieten om zo nog langer te kunnen genieten van deze cake.

Poah, ik kijk echt uit om deze te schieten komend jaar zeg. Wordt een en al kleuren spektakel!

Zit er nu verschil in de crosette switch en color crosette? Beide Broekhoff. Gewicht en afmetingen lijken gelijk, maar gebaseerd op diverse filmpjes lijkt de switch net iets sneller te gaan met een 5-shots-at-once finale... De color crosette lijkt iets rustiger te gaan op de filmpjes waardoor ik hem sierlijker vind overkomen, maar ik zie weinig belangstelling in deze cake? Is de pyroshow lijn misschien slechter verkrijgbaar en de color crosette vrij nieuw?

Het zou natuurlijk ook met verschillende batches/jaren te maken kunnen hebben, maar aangezien ik 6 stuks wil aanschaffen zou ik het zonde vinden om de verkeerde (color crosette) te kiezen terwijl de switch zich al heeft bewezen...

Interessante vraag, heb ook sterk getwijfeld. Toch heb ik zelf de gok wel genomen en een aantal Color Crossettes gekocht ipv van de Switch.... wat ik aan filmbeelden zag kon me wel bekoren. Komt vast goed.

Enige verschil is dat de switch een soort van finale heeft van 5 schoten tegelijk, dat heeft die ander niet

Bedankt voor de reacties! Helaas heeft mijn verkooppunt de color voor 29,95 staan en de switch voor 32,50 dus de prijs scheelt niet zoveel...

Edit: Even contact gehad met het verkooppunt Noordwijk (Jan Hobbel, Top Zaak!!!). Het was een foutje en ze hebben de prijs van de color nu ook op 24,95 staan!
Het wordt nu 6x de color en 1 of 2x de switch, omdat ik ze toch ook na elkaar wil zien in het echt. :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan