Crossette Switch

Kan iemand mij vertellen waar deze te bestellen is?

Zag hem voorbij komen bij Pyro Blom!

Prachtige cake, met nog mooiere kleuren!

Afgelopen jaar voor het CAT.2-verod verspreid over het land bij meerdere winkeliers te bestellen.

Ook bij een bepaalde winkel met Freak-actie en dat zal dit jaar ook weer zo zijn... :wink:

Ik had er 3 besteld, maar niet kunnen doorschuiven helaas. Zeker weten dat ik er weer 3 of 4 ga bestellen, echt schitterend spul!

Splitting Rainbow van GBV is 30mm. Het is alleen niet puur een crossette box, wel voornamelijk. En is Blushing Crossetes van Evo ook geen 30mm?

Klopt, maar die hele profire lijn van EVO is uitloop helaas! je moet echt geluk hebben wil je er nog wat tegen komen in de buurt..

Mooi ding, lange brandduur van de crosettes is mij bijgebleven. Volgens mij zat er niet 1 verkeerde tussen.

Dit is pas kwaliteit! Man wat is dit toch een vette cake, hier moeten ze een compound van maken en dat het ietsjes sneller gaat met misschien op het eind een salvo crackling crossettes. Maar deze cake komt er bij in, alleen hoop ik dat mijn plaatselijke dealer ook verkoopt. Man echt prachtig en die kleuren, nice nice nice. :droolthum

Ben door het budget heen maar staat nog op het lijstje. Komt vast ergens nog wel weer wat budget vrij de komende weken

Back
Bovenaan