Crossette Switch

Deze gaat er toch nog wel komen, samen met de kleurtjes van de Scala 100A, Yggdrasil en Kingstown Hangover beloofd dat toch een mooi moment in de show te worden :handsup:

Dit was echt een hele mooie crossette cake, mooiste uitvoering die ik gezien heb in consumenten NL. Film volgt.

Inderdaad, deze stond hier ook hoog op het lijstje. Benieuwd dus naar je film, maar goed te horen dat hij goed is.

Had er 2 op het lijstje, misschien maar 4 van maken en een eigen compound 1-1-2 uitvoering lijkt me super.

Had hem ook besteld en zag hem in de compilatie van RaideR al langskomen. Die komt er zeker weer bij !

Mooi ding, lange brandduur van de crosettes is mij bijgebleven. Volgens mij zat er niet 1 verkeerde tussen.

Ik ga hier een compound van maken. 2 cakes achter elkaar en de laatste 2 tegelijk in v-shape proberen. Misschien dat ik er nog een tailgate fan voorplak

Poh, deze is echt heel dik zeg. Wat een geweldige kleuren en de crossettes branden behoorlijk lang. Pure kwaliteit dit.

De effecten zijn werkelijk fantastisch. Het enige minpuntje wat mij betreft is dat de crossettes niet echt openploppen. Ze hebben eigenlijk te veel burst. Maar goed, dat is mijn persoonlijke smaak.

De effecten zijn werkelijk fantastisch. Het enige minpuntje wat mij betreft is dat de crossettes niet echt openploppen. Ze hebben eigenlijk te veel burst. Maar goed, dat is mijn persoonlijke smaak.

Misschien een klein beetje, maar niet storend iig. Die kleuren maken een hoop goed :yes:

oh, ik vind het juist al een verademing en verbetering tov de meeste crossettes, betere plop dan burst hier. Prachtbak, mogen 2x achter mekaar om nog langer te genieten

Wat een schitterende cake is dit. Die kleuren, fantastisch! Gaat heel dikgedrukt de lijst op!

Tnx voor de mooie film! Hij stond al 2 keer in bestelling, dit jaar weer een poging! Minimaal 3x!

Kan iemand mij vertellen waar deze te bestellen is?

Zag hem voorbij komen bij Pyro Blom!

Prachtige cake, met nog mooiere kleuren!

Back
Bovenaan