Crossette Queen

Mooie cake hoor! Prachtig uitgevoerde rode crossettes, waarvan de sterren erg lang blijven hangen!

Mijn film van deze cake. Helaas is de beeldkwaliteit wat wazig en soms nog erger, doordat de lens steeds nat werd van de regen. Zet hem op 720p voor betere kwaliteit!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hoe kan ik de oude van de nieuwe versie onderscheiden in de winkel?
Ik wil deze cake er graag bij hebben, maar wel zeker zijn dat ik de goede versie heb namelijk...

Mijn filmpje van de Crossette Queen.. Eerlijk gezegd vind ik deze persoonlijk de plank misslaan.. ik zie liever dat men het binnen zo'n cake dan ook houdt bij crossettes!

http://www.youtube.com/watch?v=A1jwv_g3R_I

Slaat de plank inderdaad volledig mis.

Crossettes zijn een sterk effect, ze moeten elkaar dan wel in rap tempo opvolgen. Een enkele crossette is alleen mooi bij een multibreak, en dat kan in Nederland helaas niet.

Prachtige crosette's waarvan vooral de opstijgende komeet ontzettend fel is.
Het goud tussendoor is echt een groot minpunt vind ik, dus daarom toch gekozen voor de Colorful Crossette van Cafferata.
Het viel me gisteren voor het eerst op dat veel gedeelde komeetjes nog weer uit elkaar vielen (slechte consistentie van de sterren?)

Ik vind deze sowieso erg tegenvallen in Milheeze. Vrijwel geen enkele fantsoenlijke crossette voorbij zien komen, allemaal een stuk of 8 sterren.

Degene die ik had had helaas geen crosette, dit vind ik toch wel jammer aangezien ik het gekocht had voor de crosette's. Ik koop deze daarom ook alleen maar als het zeker is dat ik er eentje heb met crossette's!

heel jammer, ik had deze cake ook gekocht voor de 'crossettes' maar ik heb er geen 1 gezien:sad:

voor de rest wel goede cake maar zonder crossettes:s

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat is jammer inderdaad. Op de demo van Ano had hij ook al niet echt crossettes meer. Voor komende jaarwisseling raad ik degene die opzoek is naar een cake met goede crossettes de Heavy Load van Rubro aan. Wat een prachtbak is dat.

Back
Bovenaan