Crossette Queen

moontan

VWC lid
Artikelnaam: Crossette queen
Artikelnummer: RW311
Aantal Schoten: 14 schots
Effectomschrijving: Rising brocade crown and endless red crossette
Netto Kruitgewicht 210 gram
Richtprijs:

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, gaaf label, maar qua inhoud ook de volle 15 gram per tube, klinkt interessant. :D
De omschrijving klinkt heel fijn, ik zie al langdurige rode crossette-sterren in de lucht, top!

Ben zeer benieuwd naar de uitwerking en de richtprijs van deze cake. :)

dit is nog eens een mooi tegen woord op de corset king van b&w .
wat denk je zou het een setje zijn ? :idea:

Een hele leuke cake dit, klein, maar absoluut fijn! :D De uiteindelijke prijs komt dus van de week, maar wij hebben al een indicatie gehoord en dat klonk erg goed. :D

Effecten zijn erg leuk, de crossette is niet helemaal perfect (op film), niet enkel 4 sterren, maar er zijn wel 4 sterren bij die wat langer branden. Erg felle sterren, heel gaaf, de willows tussendoor zijn ook erg leuk en rood/goud is natuurlijk een mooie combo. :)

Een juweeltje van een cake zeg !!
Helemaal mijn ding , de crosettes blijven ook behoorlijk lang
hangen !!. Mooie felle rode kleur btw.
Ik wacht met spanning af wat de prijs zal zijn........
Grtz
Mek

Inderdaad, het is een geweldige cake.
Toen wij bij Rubro op bezoek waren en wij de films op groot scherm zagen was ik direct helemaal weg van deze cake.
Schitterend die combi van crosette,s en brocade.
En inderdaad de crosette,s blijven lang hangen en de brocade,s zijn mooi breed.
Nog even een verkooppunt in de buurt en dan is deze cake voor mij.

Ik heb de cake geschoten, en was er niet helemaal tevreden over.
Hij voldeed niet aan de verwachtingen die je kon stellen aan de hand van de filmbeelden
De brocade,s zijn prachtig en breed, maar de crossette,s zijn in werkelijkheid meer peony,s
Dus koop je de cake speciaal voor de crossette,s zal je teleurgesteld kunnen raken
Maar overall toch een goede, gemiddelde cake

Bedankt Fred, ik had hem niet dit jaar, had al teveel haha, maar ik zou hem kopen voor de crossettes inderdaad, ben blij dat ik die ervaring nu lees, daarvoor moet ik dus even verder kijken. :wink:

Jammer. De mannelijke versie van deze batterij (haha lees: Crossette King (Lidu, B&W) heeft al een paar jaar zijn oorspronkelijke effect niet meer, en lijkt daarmee ook uit te sterven helaas. Een van de mooiere rustgevende effecten zonder harde burstknal. Op de film hierboven zijn het ook geen Crossette's zoals het effect echt is. Dan zie ik echt een viersplitsing in de binnekant van mijn ogen.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier zie je er vier tegelijk.

Was wel jammer dat ze de versie van 2008 hebben gebruikt, die heeft geen crossette zoals de bedoeling was, die van 2009 schijnt dat wel weer te hebben. :D

Bij het afhalen van de bestelling gaf Ruud nog aan dat deze cake dit jaar écht goed was met een goede crossette. Nouja, tóch maar bijgekocht dan en in de avond weggeschoten. Dames en heren, werkelijk een plaatje deze cake!
Ongekend felle rode tail gaat de lucht in, duurt lang waarna hij uiteen spat in echt een prima crossette welke ook weer superfel is én lang blijft hangen. Vervolgens een gouden willow, maar die is me niet eens bijgebleven, we waren helemaal vol van die crossettes haha. :cool::D

Ja, een absolute dikke aanrader deze!
Ben echter bang dat ik hem niet op film heb staan, heb relatief weinig gefilmd dit jaar... :rolleyes:

Dit was inderdaad een toppertje, prachtig product wat er komend jaar bij mij vast tussen gaan zitten! De gouden willow was ook erg mooi.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Masterline Crossette Queen! Felle rode crossette effecten afwisselend met grote willows en zware knallen

De versie met crossetes vind ik echt super!
Helaas is het een risico om hem aan te schaffen, het kan natuurlijk gewoon zijn dat je de oude versie hebt, en dan baal ik wel.

De versie die we hebben gezien bij de demo van Rubro is zoals hij volgens de omschrijving behoort te zijn. Crossette,s afgewisseld door gold willows.
En hij was mooi hoor, trouwens een aparte combinatie deze twee effecten samen.
Het tempo in deze cake is erg rustig, het is geen schietschijf.
Ik wil hem zeker hebben dit jaar, hoop alleen wel dat ik toch weer niet de oude versie mee krijg.

Back
Bovenaan