Crazy Crackling

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DC602
Artikelnaam: Crazy Crackling
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Effectomschrijving: Diamond Collection vuurpijl
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €4,95,-
Verpakkingseenheid: 144
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit vind ik nou een gave pijl, zoiets lijkt mij nou leuk voor erbij en voor die prijs wil ik het zeker overdenken. Hopelijk komt het boeket in werkelijkheid ook zo groot over als op film. :rolleyes:

Ik had 2 keer het pakket Ceasars Gold. Dus in totaal 6 keer deze pijl. Een goede pijl. Een mooi crackling effect. Geen 5 euro per pijl waard. Effecten waren geen één keer rond. Net alsop de film.

Ik had 2 keer het pakket Ceasars Gold. Dus in totaal 6 keer deze pijl. Een goede pijl. Een mooi crackling effect. Geen 5 euro per pijl waard. Effecten waren geen één keer rond. Net alsop de film.

Geruchten gaan dat de pijlen van Ceasars Gold (en Russian Treasure) niet de losse pijlen zijn van Diamond?

Zelf heb ik Crazy Crackling wel gehad...prachtige pijl, met mooi breed boeket en een heerlijke crackling.
Aanrader!

Geruchten gaan dat de pijlen van Ceasars Gold (en Russian Treasure) niet de losse pijlen zijn van Diamond?

Zelf heb ik Crazy Crackling wel gehad...prachtige pijl, met mooi breed boeket en een heerlijke crackling.
Aanrader!

Nee hoor.

Crazy Crackling was ook gewoon in dit pakket te vinden.

Van de grootste pijlen weet ik nog wel dat ze alle drie verschillend waren maar wel in dezelfde catogorie vallen. Ik weet niet of de losse pijl allemaal het zelfde effect heeft, of ook uit 3 aparte effecten kan bestaan.

hmm als ik af ga op ervaringen en filmpjes, lijkt het mij een redelijke pijl. 5 euro vind iets te veel.

hier nog een filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Hij ziet er toch het filmpje toch wel erg mooi uit, maar om nu 5 euro voor één pijl neer te tellen.. Dat is in mijn ogen toch wel wat aan de hoge kant!

Hij ziet er toch het filmpje toch wel erg mooi uit, maar om nu 5 euro voor één pijl neer te tellen.. Dat is in mijn ogen toch wel wat aan de hoge kant!

Vind ik dus ook. Dat is ook de reden dat ik ze laat liggen. Ze hebben een mooi effect, maar 5 euro per pijl vind ik te hoog. eigenlijk is Schuurmans nooit zo van de pijlen. Straight van Kaboom is nog wel goed. Maar de rest valt tegen. kijk Beautiful Bombard.. 1 pijl voor 8 euri.. Nee doe mij dan maar wat anders.

Het filmpje dat ilvan had geplaatst is heel anders dan het filmpje wat ik heb opgenomen afgelopen o&n. Een vriend van me had hem gekocht en dit is wat wij filmde: http://www.youtube.com/watch?v=TljQw6rDxwY
Het effect was super groot ook al lijkt dat niet zo op de film, de pijl is zeker de 5 euro waard kan ik je vertellen.

Back
Bovenaan