Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In een ander Rubro artikel-topic had ik al aangegeven dat ik uiteraard Rubro hierover gesproken. Wij voeren immers een grote Rubro/Mania-collectie. In principe komen alle artikelen waar spinners in zitten gewoon binnen en worden deze dus ook uitgeleverd aan de winkels, behalve als het verbod op whirl en fluit er alsnog komt. Maar dat is logisch.helaas nog niks gehoord van rubro :(. Hier toevallig een winkel die contact heeft met rubro die het weet/kan navragen?
Ahh topp, dat heb ik dan even overheen gelezenIn een ander Rubro artikel-topic had ik al aangegeven dat ik uiteraard Rubro hierover gesproken. Wij voeren immers een grote Rubro/Mania-collectie. In principe komen alle artikelen waar spinners in zitten gewoon binnen en worden deze dus ook uitgeleverd aan de winkels, behalve als het verbod op whirl en fluit er alsnog komt. Maar dat is logisch.
. Top om te horen dat deze dan ips gewoon met spinners zou binnen moeten komenHopen dat het uitgeleverd gaat wordenHopen dat het niet te hard waait voor deze