Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit vond ik dus ook, had deze voor het eerst vorig jaar. Burst was slecht en in de wind valt het allemaal heel klein uit. Had deze voor €65,- maar zou hem er zeker niet meer voor halen.Echt heerlijke spinners, maar in alle eerlijkheid vond ik hem verder flink tegen vallen.
Zie hem voor 85 euro staanwaar is de tijd gebleven, de tijd waar dit doosje nog geen 60€ koste in de tropische freak acties.
Nu gemiddeld 110€ wat dit verre van waard is.
Echt heerlijke spinners, maar in alle eerlijkheid vond ik hem verder flink tegen vallen.
85€ is dan inderdaad wat lager dan die 120€ maar over het algemeen zie ik ze wel boven de 100€ elders.Zie hem voor 85 euro staan
zit ik ook aan te denken, mr wil wel met spinners dus dat is even afwachten3 in bestelling staan, word vast leuk![]()
zit ik ook aan te denken, mr wil wel met spinners dus dat is even afwachten
ik heb rubro vandaag gemaild (werd mij geadviseerd door de winkel) dus als ik het weet laat ik het wetenJa wil ook.met.spinners , maanden terug al.besteld![]()
Thnx man!ik heb rubro vandaag gemaild (werd mij geadviseerd door de winkel) dus als ik het weet laat ik het weten